// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

خودرو‌های آپتیموس پرایم و بامبل‌بی از فیلم Transformers در یک حراج فروخته شدند

خودرو‌های نام آشنا و محبوبی که در فیلم تبدیل شوندگان (Transformers)، شکل دوم دو شخصیت‌ آهنی فیلم یعنی آپتیموس پرایم و بامبل‌بی را به تصویر می‌کشیدند به تازگی به حراج گذاشته شدند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

دو خودرو از مجموعه خودرو‌های تیم آتوبات‌ها در فیلم تبدیل شوندگان (Transformers)، اینبار بر خلاف این مجموعه مسیر خود را نه برای نبرد با مگاترون و یارانش، بلکه برای یافتن صاحبی جدید در رویداد حراج برت-جکسون، به سمت شهر اسکاتس‌دیل واقع در ایالت آریزونای آمریکا کج کردند. حضور دو خودروی سنگین و سبک آپتیموس‌ پرایم و بامبل‌بی در کنار یکدیگر باعث جذب بیشتری مشتریان جهت خرید آنها می‌شود. آپتیموس پرایم که یک کامیون پتربیلت ۳۷۹ مدل سال ۱۹۹۲ است، با همان رنگ و لعاب همیشگی و جذاب سری Transformers و مجهز به یک موتور دیزلی ۶ سیلندر با ظرفیت ۱۴.۶ لیتری است. انتظار یک خانه‌ی جدید اما اینبار نه در فضا بلکه در زمین، برای آپتیموس پرایم، سردسته‌ی آتوبات‌ها زیاد طول نکشید و فردی با پرداخت ۱۲۱ هزار دلار صاحب این غول آهنی شد.

ption id="attachment_109728" align="aligncenter" width="640"]Transformers the Movie (2) Optimus Prime، یک پتربیلت ۳۷۹ مدل سال ۱۹۹۲ است

اما وقتی صحبت از بامبل‌بی به میان می‌آید، هیجان نیز بیشتر می‌شود از آنجایی که شما با یک شورلت کامارو تغییر داده شده یا به اصطلاح ماد شده‌ی مدل ۱۹۶۷ مواجه هستید که برق از سر طرفداران خودرو‌های کلاسیک می‌پراند چه برسد به اینکه از جمله طرفداران مجموعه‌ی تبدیل شوندگان نیز باشید! این خودرو پیش از این متعلق به کارگردان این مجموعه یعنی مایکل بی بود و بعد از قرار گرفتن در این حراج، با قیمت ۱۶۷ هزار دلار فروخته شد.

ption id="attachment_109727" align="aligncenter" width="640"]Transformers the Movie (1) Bumblebee، یک شورلت کامارو مدل ۱۹۶۷ است

اما مالک جدید بامبل‌بی، آن را به همان شکل و مشخصاتی که خرید رها نکرد و طبق سلیقه‌ی خود تغییرات اساسی در آن ایجاد کرد از جمله یک موتور از نوع LS3، جعبه دنده‌ی ۶ سرعته، نصب یک سیستم تعلیق تغییر داده شده، نصب ترمز‌هایی از برند معروف Wilwood و همچنین نصب یک ترمز اضافی در عقب برای انجام کار‌های نمایشی مانند دریفت.

اگرچه بامبل‌بی امکان جولان دادن در خیابان را دارد، اما آپتیموس پرایم خودرویی نیست که از لحاظ قانونی امکان تردد در خیابان را داشته باشد

شورلت کاماروی Bumblebee علاوه بر موارد ذکر شده، تغییرات دیگری از جمله اضافه شدن سیستم لمسی مسیر‌یابی و ارتقای امکانات ایمنی خودرو نیز داشته است. از آنجایی که این خودرو هنوز یک آتوبات محسوب می‌شود و بی تحرکی در طبیعت آن نیست، پس درست نیست که همیشه داخل یک گاراژ باشد و بسیار دیدنی است اگر خریدار این خودرو هر از گاهی از آن برای مسابقات محلی استفاده کند. البته در این حراج به غیر از این دو خودروی مهمان از سیاره‌ی سایبرتران، خودروهایی دیگر نیز به فروش رسیده و خواهند رسید. پیش از این در زومجی خواندید که قسمت جدید مجموعه‌ی تبدیل شوندگان احتمالا با نام Transformers One خواهد بود و در مطلبی دیگر خواندید که کارگردانی قسمت پنجم بر عهده‌ی مایکل بی خواهد بود.

نظر شما در مورد فروش این دو خودروی محبوب و خاطره انگیز چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Motorauthority

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده