نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تماشا کنید: حالت Multi Mission بازی Umbrella Corps معرفی شد

کمپانی کپ‌کام حالت جدیدی را برای بازی Resident Evil: Umbrella Corps معرفی کرده که Multi Mission نام دارد و شش نفر می‌تواند آن را به صورت همزمان تجربه کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

جدید‌ترین نسخه در سری محبوب رزیدنت اویل، یک بازی شوتر تیمی و چندنفره با نام Umbrella Corps خواهد بود که Capcom برای این اثر حالت‌های بازی مختلفی را در نظر گرفته است. حال این کمپانی جدید‌ترین حالت بازی را با نام Multi Mission معرفی کرده است. شش گیمر در این حالت می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند و نبرد‌های این حالت در پنج دور اتفاق می‌افتند. دلیل نامگذاری حالت جدید به Multi Mission، وجود هشت سناریو مختلف در این حالت است که در ابتدا هردور به طور تصادفی یکی از آن‌ها اجرا می‌شود و آن راند به این سناریو اختصاص پیدا می‌کند. سناریو‌های مذکور به شکل زیر خواهند بود:

  • Target Hunter: یکی از اعضای تیم به طور تصادفی به عنوان هدف انتخاب می‌شود و فقط کشتن این شخص امتیازآور است. گیمر‌ها می‌توانند بین دفاع از نیرو مشخص شده خودی یا حمله به نیرو دشمن انتخاب کنند.
  • Respawn Match: حالت مبارزه تیمی کلاسیک که دشمنان در نقاط تصادفی نقشه Respawn می‌شوند و می‌توان با استفاده از رادیو این نقطه‌ها را پیدا کرد.
  • Domination: در روی نقشه یک فرستنده رادیویی وجود دارد و تیمی که بتواند زمان بیشتری از آن دفاع کند، پیروز نبرد خواهد بود.
  • DNA Hunter: با کشتن زامبی‌ها DNA آن‌ها را تصاحب و امتیاز کسب کنید. از بین بردن اخلالگر زامبی (Zombie Jammer) تیم حریف امتیاز زیادی در این حالت نصیب می‌کند.
  • SP DNA Hunter: در این حالت یک زامبی بسیار قوی وجود دارد که حتی اخلالگر زامبی هم تاثیری بر روی ندارد. کشتن این موجود نیاز به همکاری تیمی دارد و امتیاز زیادی نصیب تیم می‌کند.
  • Collector: تعدادی کیف در نقشه وجود دارد و تیمی که بتواند سریع‌تر پنج عدد از آن‌ها را جمع‌آوری کند، پیروز نبرد خواهد بود.
  • Protector: یک کیف در نقشه وجود دارد و هر تیمی که بتواند آن را برای مدت زمان طولانی‌ترین در تصاحب خود داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود.
  • Collar War: هر سرباز پس از مرگ یک گردن بند از خود به جا می‌گذارد که جمع‌آوری آن ها امتیازی به حساب تیم شما واریز می‌کند. همچنین باید با جمع‌آوری گردن بند سرباز‌های خودی مانع از تصاحب آن‌ها توسط دشمن شوید.

در پایان می‌توانید برای درک بهتر هریک از حالت‌ها ویدیو زیر را از گیم‌پلی بازی تماشا کنید:

|

بازی Resident Evil: Umbrella Corps ماه می ۲۰۱۶ (اردیبهشت یا خرداد ۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده