نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

سال نو مبارک!

یک سال دیگر نیز گذشت و در حال گذراندن ساعات پایانی سال ۱۳۹۴ هستیم. ما در تیم زومجی در قالب یک ویدیو، این عید سعید باستانی را به تمام هموطنان‌مان در سرتاسر دنیا تبریک گفتیم. با زومجی و تماشای ویدیوی تبریک عید همراه باشید.

سال ۱۳۹۴ هم با تمام بدی‌ها و خوبی‌هایش در حال سپری کردن آخرین ساعات خود است و فردا صبح به طور رسمی وارد سال ۱۳۹۵ خواهیم شد. در این یک سال اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد و ما نیز در زومجی تمامی تلاش خود را کردیم تا بتوانیم تمام اخبار و رویدادهای دنیای سرگرمی را به بهترین نحو برای شما عزیزان و همراهان همیشگی زومجی، پوشش دهیم.

امیدواریم که سال ۱۳۹۵، سالی به مراتب بهتر از سال ۱۳۹۴ برای همه باشد و در این سال جدید، به تمامی آرزوهای خود برسید و از طرف تمامی بچه‌های زومجی، سالی پر از خوشی و سلامتی را برای شما آرزو می‌کنیم و امیدواریم همانگونه که در سال گذشته در کنار ما بودید،‌ سال جدید هم با ما همراه باشید و ما هم آرزو داریم در این سال جدید با انرژی بیشتری در خدمت شما عزیزان باشیم.

در همین راستا، ما بچه‌های تحریریه زومجی، در قالب یک ویدیو سال ۱۳۹۵ را به شما عزیزان تبریک گفتیم. پس این شما و این هم ویدیوی تبریک عید بچه‌های زومجی:

|

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده