نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

کار ساخت Uncharted 4 به پایان رسید؛ کارگردان بازی جلوه‌ های بصری آن را خیره‌ کننده نامید

ناتی داگ، سازنده بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End اعلام کرد که مراحل ساخت این بازی بالاخره به پایان رسیده و اکنون کارهای مقدماتی برای انتشار آن در حال انجام هستند. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

ناتی داگ با انتشار تصویر زیر در توییتر اعلام کرد بازی Uncharted 4 گلد (Gold) یا طلایی شده است. این یعنی کار ساخت بازی کاملا به اتمام رسیده و اکنون دیسک‌های Uncharted 4 در حال تکثیر هستند تا در اردیبهشت‌ماه به دست بازیکن‌ها برسند.

ناتی داگ: خیلی خوشحالیم که بگوییم Uncharted 4 امروز طلایی شد! تبریک به تمام اعضای تیم!!! ناتی داگ: خیلی خوشحال هستیم که بگوییم Uncharted 4 امروز طلایی شد! تبریک به تمام اعضای تیم!!!

بازی Uncharted 4 راهی نسبتا طولانی را تا به اینجا طی کرده است. این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ منتشر شود؛ سپس ناتی داگ تاریخ انتشار آن را ماه مارس ۲۰۱۶ (اسفند ۱۳۹۴ / فروردین ۱۳۹۵) اعلام کرد؛ کمی بعد گفته شد که Uncharted 4 در آوریل ( فروردین / اردیبهشت) عرضه می‌شود، اما حالا این بازی برای انتشار در ماه می ۲۰۱۶ (اردیبهشت ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

Uncharted 4 آخرین بازی این مجموعه است که به وسیله ناتی داگ ساخته می‌شود. ممکن است در آینده یک استودیوی دیگر ساخت شماره جدیدی از این مجموعه را برعهده بگیرد. Uncharted 4 همچنین آخرین بازی سری است که «نیتن دریک» به عنوان شخصیت اصلی در آن حضور دارد.

نیل دراکمن، کارگردان Uncharted 4 نیز امروز تصویر زیر را در توییتر خود به نمایش گذاشت. این تصویر یک دیسک بلو-ری را نشان می‌دهد که به احتمال زیاد محتوی نسخه کامل Uncharted 4 است.

نیل دراکمن: هر سفر باید پایانی داشته باشد. نیل دراکمن: هر سفر باید پایانی داشته باشد.

علاوه بر این، بروس استریلی، کارگردان دوم بازی در دو توییت جداگانه اعلام کرد که Uncharted 4 «از لحاظ بصری خیره‌کننده‌ترین بازی تاریخ» و همچنین «بهترین بازی ساخته شده در مجموعه Uncharted» است.

بازی Uncharted 4 در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۶ (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) به طور اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده