// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

سونی از باندل ویژه Playstation VR با قیمت ۵۰۰ دلار رونمایی کرد

سونی  از باندل جدیدی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن (Playstation VR) رونمایی کرد. این باندل ۵۰۰ دلاری با محتوایی جذاب شامل کنترلر و دوربین عرضه خواهد شد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بعد از شایعات متعدد در رابطه با قیمت و تاخیر پلی‌استیشن VR، سونی در نهایت در جریان رویداد کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی از قیمت ۴۰۰ دلاری و تاریخ عرضه‌ی پلی‌استیشن VR رونمایی کرد. اکنون با توجه به پست منتشر شده برروی بِلاگ پلی‌استیشن باندل جدیدی با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلاری «با محتوایی ارزشمند برای کسانی که می‌خواهند تجربه‌ای واقعی از بازی‌های پلی‌استیشن VR برروی پلی‌استیشن 4 داشته باشند» عرضه خواهد شد.

باندل پلی استیشن vrعلاقمندان می‌توانند از تاریخ ۲۲ مارس (۳ فروردین) از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران باندل مورد نظر را با محتوایی که در زیر آورده شده پیش‌خرید کنند. درضمن باندل ۵۰۰ دلاری در خرده فروش‌ها «در مقادیر محدود» جهت پیش‌فروش ارائه می‌شود.

محتوای باندل به شرح زیر است:

اگر پولی در جیب ندارید یا شرایط خرید برایتان مهیا نیست نگران نباشید، چرا که سونی قرار است در تابستان پیش‌ِ رو برای افرادی که پیش‌خرید را از دست داده‌اند «موج دیگری از فروش» آغاز می‌شود. اکنون این باندل برای بریتانیا، اروپا و استرالیا معرفی نشده است. آدام بویس، نائب رئیس روابط سونی، اخیرا در مصاحبه‌ای با اشاره به عدم فروش پلی‌استیشن VR با ضرر توسط سونی، غیر مستقیم به امکان عرضه‌ی این هدست واقعیت مجازی با کنترلر Move و دوربین پلی‌استیشن اشاره کرده بود.

سونی هفته‌ی گذشته از قیمت ۴۰۰ دلاری و ۳۴۹.۹۹ پوندی پلی‌استیشن VR برای عرضه در اکتبر سال ۲۰۱۶ (۱۰ مهر تا ۱۰ آبان ۱۳۹۵) رونمایی کرد. این هدست با کنسول پلی‌استیشن 4 کار خواهد کرد. نسخه‌ی ۴۰۰ دلاری پلی‌استیشن VR شامل کنترلر‌های Move یا دوربین پلی‌استیشن نمی‌شود.

در خبری دیگر سونی با اعلام قیمت و زمان انتشار این هدست از تعدادی بازی انحصاری رونمایی کرد.سونی همچنین از کوچک و ساده بودن پروژه‌های اولیه‌ی پلی‌استیشن VR خبر داده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده