نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تاریخ انتشار Shadow Complex Remastered روی پلی استیشن 4 و استیم مشخص شد

Shadow Complex Remastered، نسخه جدید و ارتقا یافته سکوبازی سال ۲۰۰۹ استودیوی چر اینترتینمنت (Chair Entertainment) در ماه می ۲۰۱۶ (اردیبهشت-خرداد ۱۳۹۵) بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 و فروشگاه استیم منتشر خواهد شد.

بازی Shadow Complex Remastered دو روز پیش برای کنسول ایکس‌باکس وان به انتشار رسید. البته قبل از این (دسامبر ۲۰۱۵) نسخه رایانه‌های شخصی این بازی عرضه شده بود و بازیکن‌ها می‌توانستند تا پایان سال گذشته میلادی آن را به صورت رایگان از وبسایت شرکت اپیک گیمز دانلود کنند، اما هم‌اکنون این بازی در فروشگاه اپیک با قیمت ۱۵ دلار برای رایانه‌های شخصی به فروش می‌رسد.

نسخه جدید بازی Shadow Complex همان بازی سال ۲۰۰۹ با همان مراحل و همان گیم‌پلی است، اما کیفیت گرافیکی آن پیشرفت کرده و چند حرکت جدید و جالب نیز در بخش درگیری‌های تن‌به‌تن دارد. همچنین اچیومنت‌ها و چالش‌های حرفه‌ای (Master Challenges) جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که بازیکن‌ها می‌توانند هم‌زمان با انجام ماموریت‌ها به باز کردن آنها بپردازند. طبق توضیحاتی که سازندگان بازی ارائه کرده‌اند، نسخه جدید Shadow Complex حدود ۱۰ ساعت گیم‌پلی دارد. در گالری زیر چند تصویر از Shadow Complex Remastered را مشاهده می‌کنید که ماه می ۲۰۱۶ (اردیبهشت-خرداد ۱۳۹۵) برای کنسول پلی‌استیشن 4 و استیم منتشر خواهد شد.

دونالد ماسترد، کارگردان بازی چند ماه پیش در مورد نسخه ارتقا یافته Shadow Complex گفته بود:

عرضه Shadow Complex برای مجموعه گسترده‌تری از بازیکن‌ها روی پلتفرم‌های مختلف همیشه یکی از اهداف ما در استودیوی چر اینترتینمنت بود. ما برای معرفی یک نسخه بهبود یافته از این بازی به طرفداران قدیمی و جدید، و همچنین به خاطر فرصتی که به وجود آمده تا کارهای بیشتری در دنیای Shadow Complex انجام دهیم، بسیار هیجان‌زده هستیم.

استودیوی چر اینترتینمنت در حال حاضر با جی جی آبرامز، کارگردان فیلم موفق Star Wars: The Force Awakens برای ساخت یک بازی کاملا جدید به نام Spyjinx همکاری می‌کند. این بازی دارای سبک استراتژی اکشن است و در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل منتشر می‌شود.

نسخه اولیه بازی Shadow Complex در سال ۲۰۰۹ از طریق شبکه ایکس‌باکس لایو آرکید برای کنسول ایکس‌باکس 360 به انتشار رسید. داستان بازی در مورد «جیسون فلمینگ» و دوستش «کلر» است که با هم به کوهنوردی می‌روند. وقتی این دو با یک غار بزرگ و عجیب مواجه می‌شوند کلر پیشنهاد می‌دهد که داخل غار را جستجو کنند. جیسون در ابتدا مخالفت می‌کند اما وقتی کلر پاسخ تماس او را نمی‌دهد، نگران شده و به دنبال دوستش به راه می‌افتد. در ادامه جیسون با یک مجتمع بزرگ زیرزمینی پر از سربازان مسلح و تکنولوژی‌های فوق‌پیشرفته مواجه می‌شود. او تصمیم می‌گیرد علاوه بر پیدا کردن و نجات دادن کلر، راز وجود چنین مکانی را در دل زمین کشف کند.

Shadow Complex امتیازات بسیار درخشانی از منتقدین دریافت کرد و از نظر میزان فروش نیز عملکرد خوبی داشت. Shadow Complex به انتخاب زومجی یکی از بهترین‌ بازی‌هایی است که می‌توانید در ایکس‌باکس لایو آرکید پیدا کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده