نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

عرضه ی بازی های Bioshock، Black Ops و Skate 3 برای ایکس باکس وان

در تازه‌ترین بروزرسانی بازی‌های لیست Backwards Compatibility بازی‌های جدیدی به چشم می خورند که از جمله‌ی محبوبترین آن‌ها می‌توان به سه گانه‌ی Bioshock و Call of Duty: Black Ops اشاره کرد.

قابلیت پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی کنسول ایکس‌باکس وان که با نام Backwards Compatibility شناخته می‌شود سبب شده است تا گیمر‌های این کنسول بتوانند خاطرات خوش بازی‌های نسل قبل را دوباره زنده کنند. مایکروسافت اخیرا ایمیل‌هایی را به کاربران خود فرستاده است تا به آنها درباره‌ی بازی‌های جدیدی که به لیست این قابلیت اضافه شده‌اند اطلاع رسانی کند. در عکسی که نمایانگر بازی‌های جدید عرضه شده است نام بازی‌های فوق العاده محبوبی به چشم می‌خورد: سه گانه‌ی Bioshock (Bioshock، Bioshock 2 و Bioshock Infinite)، Call of Duty: Black Ops، Skate 3 و Halo Wars. شما این عکس را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

بازی های Backwards Compatibility

بازی Halo Wars از ساعاتی پیش در دسترس اعضای Preview Program قرار گرفته است. انتظار می‌رود که سایر بازی‌ها هم حداکثر تا ساعاتی دیگر در دسترس قرار گیرند.

پیش از این بازی‌های دیگری هم با این قابلیت به کنسول نسل جدید آورده شده بودند که از جمله می‌توان به Alan Wake، Castlevania و Pac-man اشاره کرد. پیش‌تر نیز در خبر‌ها داشتیم که تا کنون ۱۳۶ بازی کنسول ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان عرضه شده است و با اضافه شدن ۴۷ بازی دیگر این تعداد به ۱۸۳ بازی افزایش خواهد یافت.

مایکروسافت پیوسته تلاش می‌کند تا تعداد بیشتری از انبوه بازی‌های کنسول نسل قبل خود را در دسترس کاربران کنسول جدید خود قرار دهد، اگرچه که هنوز بازی‌های محبوب زیادی باقی مانده‌اند. شما منتظر کدام بازی‌ها هستید؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده