نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

اپیک گیمز: Fortnite هنوز در دست ساخت قرار دارد؛ ابتدا Paragon منتشر می شود

اپیک گیمز (Epic Games) حدود چهار سال پیش بازی Fortnite را معرفی کرد، اما زمان زیادی است که خبر، ویدیو یا تصویر جدیدی از این بازی منتشر نشده است. اپیک گیمز به تازگی تایید کرد که Fortnite همچنان در دست ساخت قرار دارد.

تصویری از گیم‌پلی بازی Paragon تصویری از گیم‌پلی بازی Paragon

تیم سویینی، مدیر عامل شرکت اپیک گیمز به تازگی در گفتگو با وبسایت Game Informer در مورد وضعیت فعلی بازی Fortnite توضیح داد و اعلام کرد که روند توسعه این بازی همچنان پیگیری می‌شود. سویینی اما گفت که استودیوی اپیک فعلا روی بازی Paragon که در سبک میدان نبرد چندنفره آنلاین ساخته می‌شود تمرکز کرده و ابتدا این بازی را منتشر خواهد کرد. او توضیح داد:

ما فکر کردیم که باید با یک انتشار بزرگ و موفق [کار را] شروع کنیم و در حال حاضر یک کار (یک بازی) را به پایان برسانیم. Fortnite بازی بعدی خواهد بود. [روند ساخت Fortnite همچنان] با قدرت به پیش می‌رود. این بازی دارای سیستم‌های نقش‌آفرینی پیچیده و عالی و همچنین استراتژی‌های جذاب است. ساخت این بازی به بهترین شکل نیازمند زمان است. [Fortnite] همچنان به عنوان یک اولویت برای اپیک باقی می‌ماند؛ منتظر انتشار اخبار بیشتر از این بازی در آینده باشید.

Fortnite اولین بار در سال ۲۰۱۱ و در مراسم انتخاب بهترین بازی سال (VGA) معرفی شد. پس از آن سویینی برای توضیح گیم‌پلی Fortnite آن را ترکیبی از دو بازی Minecraft و Left 4 Dead نامید. در اواخر سال ۲۰۱۴ نسخه آزمایشی بازی به صورت محدود عرضه شد تا سازندگان بتوانند بخش‌های مختلف آن را مورد ارزیابی قرار دهند و از نظرات بازیکن‌ها برای بهبود بخشیدن به گیم‌پلی و سایر قسمت‌ها استفاده کنند. همچنین سال گذشته استودیوی اپیک یک تریلر از Fortnite منتشر کرد که ما را به موفقیت این بازی امیدوار می‌کند.

Fortnite که با همکاری استودیوی پیپل کن فلای (سازنده بازی‌هایی مثل Bulletstorm و Gears of War: Judgment) ساخته می‌شود، یک بازی در سبک بقا با ویژگی‌های سندباکس است که بازیکن‌ها را وادار می‌کند تا در طول روز به جستجو و ساخت تجهیزات بپردازند و در شب با دشمنان مختلف مبارزه کنند.

این بازی برای رایانه‌های شخصی ساخته می‌شود و برای انتشار در سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده، اما هنوز زمان عرضه آن به صورت رسمی اعلام نشده است. بازیکن‌ها در صورت تمایل می‌توانند برای تجربه نسخه آلفای (آزمایشی) این بازی ثبت نام کنند، ولی متاسفانه سرورهای وبسایت اپیک فعلا برای بعضی از کشورها از جمله ایران در دسترس نیستند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده