نویسنده: نيما ارضی
// جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بازی Medal of Honor: Pacific Assualt به صورت رایگان در فروشگاه Origin قرار می گیرد

بازی Medal of Honor: Pacific Assault به زودی به صورت رایگان در فروشگاه Origin قرار خواهد گرفت. این بازی که داستان آن در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، در سال ۲۰۰۴ برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

فروشگاه Origin که به تازگی امکان دانلود رایگان بازی Need for Speed را برای کاربران خود مهیا کرده بود، پروژه‌ای جدید را با عنوان "در خانه " ایجاد کرده است که به کاربران امکان دانلود بازی‌های رایگان این فروشگاه را می‌دهد. در صفحه رسمی این بخش توضیحاتی در رابطه با این امکان برای کاربران قرار گرفته است.

رایگان؟! چه چیزی از کاربران دریافت می‌کنید؟

هیچ چیزی از کاربران دریافت نمی‌شود. کاربران قادر خواهند بود که بازی‌ها را به صورت کامل دریافت کنند. همچنین بسته‌های الحاقی و سایر محتویات نیز به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و تنها نکته این است که زمان این پیشنهاد‌های ویژه مشخص نبوده و بهتر است هرچه زودتر اقدام به دریافت بازی‌ها کنید.

آیا منظور شما نسخه محدود بازی است؟

خیر، شما بازی کامل را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

تا چه زمانی صاحب این بازی خواهم بود؟

کافی است یکبار اقدام به دریافت این بازی کنید و این بازی برای همیشه در اختیار شما خواهد بود.

علت انجام این کار توسط Origin چیست؟

هدف ما فراهم کردن بهترین تجربه بازی کردن برای کاربران است و از نظر ما این کار بهترین راه برای نشان دادن هدف این فروشگاه است.

به مرور زمان پیشنهاد‌های ویژه بیشتری برای کاربران قرار داده خواهد شد. بازی Medal of Honor: Pacific Assault هنوز برای دانلود قرار نگرفته است، اما با توجه به خبر‌های اعلام شده این کار به زودی صورت خواهد گرفت.

بازی Medal of Honor: Pacific Assualt در سبک تیر اندازی اول شخص بوده و داستان این بازی در برهه‌ای از جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد که ژاپنی‌ها حمله خود را به پایگاه‌های آمریکایی و انگلیسی آغاز کرده‌اند. با اینکه این بازی ۱۲ سال پیش عرضه شده است، اما هنوز ویژگی‌های منحصر به فرد خود را حفظ کرده است. این بازی شامل دو بخش تک نفره و چند نفره است.

نظر شما در رابطه با امکان جدیدی که  Origin برای کاربران خود در نظر گرفته است، چیست؟

منبع:Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده