نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

استودیو سازنده بازی Castlevania: Lords of Shadow امروز بازی جدیدی معرفی می کند

استودیو اسپانیایی مرکوری استیم که ساخت بازی Castlevania: Lords of Shadow را در کارنامه دارد، دیشب با انتشار توییتی اعلام کرد که امروز خبرهای جدیدی در مورد بازی‌های آینده خود ارائه خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

استودیو Mercury Steam، با ساخت Castlevania: Lords of Shadow و دنباله آن، توانست تا حدود زیادی دو نسخه موفق از سری بازی‌های کسلوانیا را توسعه دهد و توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و البته بازی‌های دیگری از جمله Jericho و Severance: Blade of Darkness را هم در کارنامه دارد. این استودیو دیروز پس از ارائه اطلاعاتی در مورد همین بازی‌های قبلی خود، در نهایت توییتی به شرح زیر منتشر کرد:

از این که از گذشته همراه ما هستید، تشکر می‌کنیم. فردا شروع یک آینده جدید برای استودیو مرکوری خواهد بود.

حال باید منتظر ارائه اطلاعات جدیدی از این استودیو بمانیم که بدون شک امروز مشخص می‌شود که آیا این استودیو یک IP جدید معرفی می‌کند یا اینکه هدفش ساخت دنباله‌ای برای یکی از بازی‌های قدیمی خود است.  این استودیو همچنین هفته گذشته تصویری با حال و هوای فانتزی در توییتر منتشر کرده بود که شاید بی‌ربط به بازی جدید آن‌ها نباشد:

بازی استودیو مرکوری استیم

به‌علاوه در ماه ژانویه سال ۲۰۱۴، دیو کاکس، از مسوولان کمپانی کونامی، پس از بازدید از استودیو مرکوری استیم، اعلام کرده بود که بازی جدید آن‌ها ارتباطی با سری کسلوانیا ندارد و ایده‌های بسیار خلاقانه‌ای در ساخت آن استفاده می‌شود. وی همچنین از عرضه بازی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی خبر داده بود. همچنین چندی پیش تصویر جدید و مرموزی هم از بازی جدید این استودیو منتشر شده بود که می‌توانید در زومجی آن را ببینید.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده