نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تاریخ عرضه و جزییات Data Pack 3 بازی PES 2016 مشخص شد

کمپانی کونامی تاریخ انتشار Data Pack 3 بازی Pro Evolution Soccer 2016 را مشخص کرده که براساس آن، این بروزرسانی تقریبا یک هفته دیگر عرضه می‌شود و محتویات جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Konami در کنار عرضه بروزرسانی‌های کوچک برای بازی PES 2016، هر از گاهی یک Data Pack جدید هم برای آن منتشر می‌کند که محتویات زیادی به بازی اضافه می‌کند. پس از عرضه دومین Data Pack در آذر ماه که مشکلات نقل و انتقالات بازی را حل می‌کرد، حالا سومین نسخه از این بروزرسانی‌ها هم در تاریخ ۲۴ مارس (۵ فروردین ۱۳۹۵) عرضه خواهد شد. کونامی ضمن اعلام این خبر در توییتر رسمی بازی، جزییات آن را هم اعلام کرد که به شرح زیر است:

این آپدیت اطلاعات مربوط به تیم‌ها، استادیوم‌ها و توپ‌ها را به محتوای مخصوص بروزرسانی بزرگ رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ ارتقا می‌دهد. به‌علاوه نقل و انتقالات زمستانی هر کشور هم در این آپدیت اعمال شده‌اند و کفش‌ها، توپ‌ها و قیافه‌های جدید بازیکن‌ها هم به بازی اضافه شده است.

۱۷ نفر از اعضای تیم پیشفرض حالت Master league بازی از جمله، بورکتی، اسپیماس و کِلنیلی، از این پس در قالب مربی و در حالت myClub به بازی بر‌می‌گردند. امیدواریم این محتویات جدید، بازی را بیش از پیش برای شما لذت‌بخش کنند.

 

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

این دیتا پک برای تمام نسخه‌های بازی در پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و به نوعی می‌توان آن را مقدمه‌ای برای بسته‌الحاقی رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ دانست که در همان تاریخ ۵ فروردین و به صورت رایگان عرضه خواهد شد و قرار است گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز و باشگاه رئال مادرید، عکس روی کاور و محتویات آن باشد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده