نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

در ماه آوریل، منتظر بازی های بزرگی برای سرویس ایکس باکس لایو گلد باشید

با این که هنوز در اواسط ماه مارس ۲۰۱۶ هستیم، مایکروسافت با انتشار توییتی اعلام کرده که در ماه آوریل (۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۹۵) شاهد بازی‌های بزرگی برای سرویس Xbox Live Games With Gold خواهیم بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سرویس ایکس‌باکس لایو گلد، ماهانه بازی‌های رایگانی را در اختیار دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان می‌گذارد. هر ماه دو بازی برای هریک از کنسول‌ها عرضه می‌شود که در نیمه اول ماه یکی از آن‌ها و در نیمه دوم هم، دیگری قابل بازی است. در حالی که بازی‌های نیمه دوم ماه مارس همین چند روز پیش در دسترس قرار گرفته‌اند و دارندگان کنسول نسل هفتمی بازی Borderlands و دارندگان کنسول نسل هشتمی هم بازی Lords of the Fallen و Sherlock Holmes: Crime and Punishment (که در تمام طول ماه قابل بازی است) را تجربه می‌کنند، مایکروسافت با انتشار توییتی در حساب رسمی ایکس‌باکس، خبر از بازی‌های بزرگ برای ماه آینده داده است:

بازی‌های نیمه دوم مارس سرویس ایکس‌باکس لایو گلد هم‌اکنون عرضه شده‌اند. پس از این بازی‌ها، نوبت به آثار بزرگ ماه آوریل خواهد رسید.

مایکروسافت به طور دقیق‌تر، از واژه «بلاک‌باستر» برای بازی‌های ماه آینده استفاده کرده که بیشتر به آثار AAA گفته می‌شود. باید منتظر ماند و دید که این کمپانی چه بازی‌های بزرگی را برای ماه آوریل در نظر گرفته است.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده