نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: شخصی سازی واقع گرایانه سلاح ها در بازی Escape From Tarkov

بازی Escape From Tarkov یک اثر شوتر، نقش‌آفرینی و MMO است که توسط استودیو روسی بتل استیت و با موتور یونیتی ساخته می‌شود. حال سازندگان در جریان رویداد GDC، تریلری از نحوه شخصی‌سازی بسیار واقع‌گرایانه سلاح‌های بازی نمایش داده‌اند.

در نگاه اول، بازی Escape From Tarkov، ببینده را یاد سری بازی‌های شوتر موفق Stalker می‌اندازد. سازندگان این بازی در استودیو Battlestate که کلا ۴۰ نفر نیرو دارد، بازی را یک شبیه‌ساز کامل تیراندازی معرفی کرده‌اند که المان‌هایی از سبک‌های نقش‌آفرینی و MMO هم در آن دیده می‌شود. به‌علاوه بازی از یک سیستم خرید و فروش آیتم بین گیمر‌ها هم بهره خواهد برد و سیستم ارتقا شخصیت آن هم مشابه با سری Elder Scrolls است که هرچه از یک نوع سلاح بیشتر استفاده کنید، توانایی‌هایی شما در زمینه استفاده از آن ارتقا پیدا می‌کند. بازی همچنین از سیستم فیزیک واقعی برای گلوله‌ها بهره می‌برد که کمانه کردن‌ها را کاملا واقع‌گرایانه می‌کند. در مبارزات بازی هم ۱۶ نفر به طور همزمان می‌توانند با همدیگر در محیط‌های صنعتی روسیه ویران شده مبارزه کنند و البته سازندگان وعده یک بخش داستانی قوی را هم برای آن داده‌اند.

این بازی که برای عرضه در سال ۲۰۱۶ و برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک برنامه‌ریزی شده است، نمایش جدیدی در جریان رویداد GDC ارائه کرد که مربوط به سیستم شخصی‌سازی سلاح‌های بازی می‌شود. از آنجایی که بازی یک شبیه‌سازی تیراندازی است، به معنای واقعی امکان تغییر و دستکاری تک تک اجزای سلاح‌ها را فراهم می‌کند و آن‌قدر گزینه در این مورد در اختیار گیمر است که می‌تواند یک سلاح را کاملا به چیزی متفاوت‌تر نسبت به آن‌چه قبلا بود، تبدیل کند. در ادامه می‌توانید این تریلر و نحوه شخصی‌سازی سلاح‌های AK 47، کلت کمری Makarov و یک شات‌گان را تماشا کنید:

|

البته سیستم شخصی‌سازی سلاح‌ها، فقط بر روی ظاهر آن‌ها تاثیرگذار نیست و نحوه عملکرد اسلحه‌ها را هم تغییر می‌دهد. در ادامه هم می‌توانید تصاویر جدیدی از این بازی را مشاهده کنید:

بازی Escape From Tarkov بازی Escape From Tarkov بازی Escape From Tarkov بازی Escape From Tarkov بازی Escape From Tarkov

نظر شما در مورد این ویدیو و تصاویر جدید بازی چیست؟

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده