نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بازی Disney Crossy Road عرضه شد؛ عبور از خیابان با میکی ماوس و دوستان!

پس از موفقیت‌های بازی Crossy Road، حال کمپانی دیزنی تصمیم به همکاری با سازندگان این بازی در استودیو هیستر ویل گرفته تا نسخه‌ای از آن را با حضور شخصیت‌های معروفی مثل میکی ماوس عرضه کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل در سال‌های اخیر، Crossy Road از استودیو Hipster Whale است که با وجود داشتن ایده و گرافیک خیلی ساده و به لطف گیم‌پلی بسیار اعتیاد‌آورش، توانست تا پایان سال ۲۰۱۵، نزدیک به ۱۰ میلیون دلار سود برای سازندگانش داشته باشد. ایده این بازی عبور از خیابان پر از ترافیک با یک مرغ است که به نظر می‌رسد به زودی قادر خواهیم بود تا با شخصیت‌های بسیار محبوب‌ترین این بازی را انجام دهیم. چرا که کمپانی قدیمی Disney، با همکاری هیپستر ویل، نسخه‌ای از این بازی را با نام Disney Crossy Road عرضه کرده‌اند که در آن شخصیت‌های مشهوری مثل میکی ماوس و دانلد داک حضور خواهند داشت. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید:

|

البته Disney Crossy Road فقط محدود به دو شخصیت مذکور نیست و می‌توانید با نزدیک به ۱۰۰ شخصیت از دنیای انیمشن‌های دیزنی و پیکسار و در ۹ دنیای مختلف، از خیابان‌های بازی کراسی رود عبور کنید. هیپستر ویل پس از همکاری با بندای نامکو در ساخت بازی Pac-Man 256، این‌بار هم با دیزنی همکاری کرده تا طرفداران بیشتری را جذب بازی Crossy Road کنند. شخصیت‌های دیزنی هم‌اکنون در قالب یک بروزرسانی به نسخه اصلی بازی در iOS، اندروید و ویندوز فون اضافه شده‌اند.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: TouchArcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده