نویسنده: محمد رستمی
// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

مشکلات درایور‌های انویدیا همچنان پابرجاست!

انویدیا به منظور رفع مشکلات ناشی از درایور قبلی نسخه‌ی جدیدی از آن را برای کارت‌های گرافیکی خود عرضه کرد، اما نه‌تنها مشکلات رفع نشده، بلکه در برخی موارد شرایط بدتر شده‌ است. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

درایور قبلی انویدیا مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده بود که این کمپانی را مجبور به ارائه زودهنگام درایور 364.51 برای رفع این مشکلات کرد. متاسفانه درایور جدید به‌جای رفع مشکلات نسخه قبلی مشکلات جدیدی را نیز ایجاد کرد. کاربران انجمن‌های انویدیا گزارش کرده‌اند که این بروزرسانی جدید باعث کاهش نرخ‌فریم، بی‌ثباتی نرخ‌بروزرسانی، لگ‌زدن‌ و دربرخی موارد عدم اجرای بازی شده است. مشکلات مشابه دیگری نیز از کاربران Reddit گزارش شده است.

با وجود تمام مشکلات عنوان شده انویدیا این‌بار نیز مشابه نسخه پیشین هنوز این بروزرسانی را از سرور‌هایش حذف نکرده است. کاربرانی که دو نسخه‌اخیر درایور را روی سیستم‌شان نصب دارند بهتر است این بروزرسانی را حذف کنند و ازآخرین درایور با‌ثبات یعنی نسخه 362.00 استفاده کنند.

پس از عرضه نسخه‌ آخر درایور انویدیا که همزمان با عرضه Tom Clancy’s the Division انجام شد، انویدیا راهنمایی ارائه کرد که با تغییر چندین بخش از تنظیمات نظیر کیفیت‌بافت‌ها، تکنیک anti-aliasing و نورپردازی بازی باعث بهبود عملکرد بازی می‌شد.

در پایان می‌توانید مشکلات نسخه قبلی درایور را از این لینک  مطالعه کنید.

 

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده