// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: یوبی سافت بازی چند نفره‌ و واقعیت مجازی Werewolves Within را معرفی کرد

تکنولوژی نو پای واقعیت مجازی در حال پا گرفتن و حرکت به سوی پیشرفت است؛ کمپانی بزرگ یوبی‌سافت نیز برای جا نماندن از قافله اقدام به ساخت و معرفی بازی چند نفره‌ی مبتنی بر واقعیت مجازی Werewolves Within کرده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بحث داغ و مهیج هدست‌های واقعیت مجازی روز به روز در حال افزایش است و کمپانی‌های بزرگ هر یک به سهم خود می‌خواهند دستی در این تکنولوژی داشته باشند. به تازگی نیز کمپانی بزرگ و مطرح Ubisoft، از جدیدترین بازی مبتنی بر واقعیت مجازی و البته چند نفره‌ی خود، با نام Werewolves Within پرده برداشته که به نظر بازی جذابی می‌آید. در این بازی شما و تعدادی بازیکن دیگر به دور یکدیگر نشسته‌اید و هر یک باید حدس بزنید که کدام یک از بازیکنان یک هیولا در پوشش یک انسان است!

در بخش رقابت سریع یا Quick Match این بازی، شما در جمع ۵ یا ۸ نفره‌ای قرار می‌گیرید که همه‌ی آنها به غیر از یک نفر که گرگینه است، انسان هستند و در این مسابقه شما با ارتباط و صحبت کردن چه به صورت علنی و چه به صورت در گوشی و زمزمه گونه با بغل دستی خود، باید شخص استتار شده را پیدا کنید. همچنین شما با استفاده از یک تکنولوژی جالب که برای تشخیص و آنالیز صدا ساخته شده، قادر خواهید بود سرنخ‌های گوناگونی را از صدای سایر افراد و همچنین حرکات و انیمیشن‌ها بدست آورید.

بازی Werewolves Within در پاییز سال ۱۳۹۵ برای استفاده بر روی هدست‌های واقعیت مجازی مطرح حال حاضر مانند Playstation VR، اچ‌تی‌سی وایو و آکیولس ریفت منتشر خواهد شد. پس از معرفی بازی مهیج و جذاب Eagle Flight برای هدست Playstation VR و همکاری در نسخه‌ی واقعیت مجازی فیلم (Assassin's Creed)، این سومین محصول کمپانی یوبی‌سافت در زمینه‌ی تکنولوژی VR است. شما را به دیدن تریلر این بازی دعوت می‌کنیم:

  | 

دیدگاه‌های خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده