نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Project Setsuna با نام I Am Setsuna در کشورهای غربی عرضه می‌شود

بازی نقش‌آفرینی Project Setsuna که در E3 2015 رونمایی شده بود، قرار است در فصل تابستان با نام I Am Setsuna به کشورهای غربی راه پیدا کند. همراه زومجی باشید.

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، انتشار نسخه‌ی غربی بازی Ikenie to Yuki no Setsuna را با نام I Am Setsuna تأیید کرد. این بازی طی ماه گذشته‌ی میلادی در کشور ژاپن برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا منتشر شده بود؛ اما نسخه‌ی غربی آن قرار است در تابستان برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شود. در این میان، بنا به رسم معمول، فروش نسخه‌ی پی‌سی از طریق فروشگاه استیم انجام خواهد شد.

بازی نقش‌آفرینی I Am Setsuna که توسط استودیوی توکیو آرپی‌جی فکتوری (Tokyo RPG Factory) و به کارگردانی آتسوشی هاشیموتو، طراح Kid Icarus: Uprising، ساخته شده، نخستین‌بار با نام Project Setsuna در نمایشگاه E3 2015، معرفی شده بود. سازندگان I Am Setsuna در تلاش بوده‌اند تا به‌نوعی، روایت تاثیرگذار و شخصیت‌پردازی غنی دوران طلایی بازی‌های JRPG را در این اثر جلوه‌گر کنند. در همین راستا، اسکوئر انیکس، به‌عنوان ناشر اثر، سیستم مبارزه‌ی آن را با بازی پرآوازه‌ی Chrono Trigger مقایسه کرده است.

شما چه دیدی به سبک JRPG دارید؟ آیا طرفدار این نوع بازی‌ها هستید؟

منابع: IGN / EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده