// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: بازی Way of the Samurai 3 در تاریخ ۴ فروردین برای پی سی عرضه می شود

بعد از رونمایی بازی Way of the Samurai 3 برای رایانه‌هایش شخصی، اکنون گوست‌لایت اینتراکتیو،‌ ناشر بازی، زمان انتشار رسمی Way of the Samurai 3 را ۲۳ مارس (۴ فروردین) اعلام کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Way of the Samurai 3 پس از انتظار فراوان در نهایت هفته‌ی گذشته رونمایی شد. اکنون گوست‌لایت اینتراکتیو در کنار اعلام عرضه‌ی بازی در اوایل فروردین ۱۳۹۵ برروی خدمات استیم، از قیمت بازی نیز رونمایی کرده است.

با توجه به صفحه‌ی استیم Way of the Samurai 3، این بازی نقش‌آفرینی قیمتی معادل ۱۹.۹ دلار را خواهد داشت. سازندگان همچنین برای افرادی که در روز اول اقدام به خریداری بازی کنند، ۲۰ درصد تخفیف را در نظر گرفته‌اند.

Way of the Samurai 3 نخستین بار در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ به زبان ژاپنی برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد. نسخه‌ی انگلیسی بازی اما با تاخیری ۱۱ ماهه در اکتبر ۲۰۰۹ منتشر شده بود.

داستان بازی به دوران سنگوکو در ژاپن باز می‌گردد زمانی که  فوجیموری شوزِن، ارباب فئودال سرزمین آمانا با سر نگونی لُرد ساکورای، فرمانده ارشد خود، تبدیل به حاکم جدید سرزمین آمانا شده است. با قدرت گرفتن قبلیه فوجیموری و تبدیل شدن این قبیله به نیرویی نو ظهوری در آمانه، فوجیموری به مرور دشمنان داخلی زیادی را پیدا می‌کنند. با افزایش دشمنان، قبلیه فوجیموری نیز بالاجبار با به کار گُماردن بیش از اندازه روستاییان به کشاورزی و همچنین تحمیل مالیات‌های سنگین برای افزایش قدرت نیروی ارتش، تلاش می‌کند تا دامنه‌ی قلمروی خود را حفظ کند. نتیجه‌ی تحمیل این بار سنگین به روستاییان چیزی جز احساس نارضایتی مردم نسبت به قبیله‌ی فوجیموری نیست.

در این میان شما وظیفه‌ی هدایت یک سامورایی رونینِ بدون نام را براساس علایق خود در جهانی باز و آزاد بر عهده دارید. رونین‌، به گروهی از سامورایی‌هایی گفته می‌شود که بدون ارباب هستند. عملکرد شما در رویارویی با شخصیت‌های Way of the Samurai 3 یکی از ۲۲ پایان بازی را رقم خواهد زد. سازندگان به مناسبت معرفی بازی Way of the Samurai 3 برای رایانه‌های شخصی، جزئیات بیشتری از ویژگی‌های نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی را منتشر کرده‌اند.

گوست‌لایت اینتراکتیو اکنون دو تریلر زیبا را از نسخه‌ی پی‌سی Way of the Samurai 3 پخش کرده است:

|

|

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده