نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

«هری استایلز» در فیلم Dunkirk کریستوفر نولان حضور خواهد داشت

با استناد به اطلاعات جدید، هری‎استایلز که یکی از اعضای گروه «وان‎دایرکشن» به‎حساب می‎آید؛ در جدیدترین ساخته کارگردان شهیر بریتانیایی، یعنی کریستوفر نولان تحت‎نام دان‎کرک (Dunkirk) به ایفای نقش می‎پردازد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنابر گزارش وب‎سایت دِدلاین، هری استایلز، خواننده سرشناس گروه «وان‎دایرکشن»، در فیلم Dunkirk که روایت‎گر یک ماجرای تاریخی است؛ در کنار تام هاردی، کنت برانا و مارک رایلنس، جلوی دوربین می‎رود.

تابه‎حال جزئیات زیادی درباره این اثر در دسترس قرار نگرفته است، اما آن‎طور که به‎نظر می‎رسد؛ کریستوفر نولان قصد دارد تا از چهره‎های ناشناخته‎تری در این فیلم برای نقش‎های اصلی استفاده کند و متعاقب آن، برای اجتناب از جلوه‎های ویژه، پای ناوهای جنگ‎جهانی دوم را هم به فیلم باز کرده است. البته، استایلز پیش از این پیشنهاد‎هایی چون بازی در فیلم جنون گل‌ لاله (Tulip Fever) را رد کرده بود.

christopher-nolan-wwii-dunkirk-evac-tom-hardy-mark-rylance-kenneth-branagh

ماجرای تاریخی دانکرک از جایی شروع می‌شود که ارتش آلمان از خاک بلژیک و هلند می‌گذرد و به طور ناگهانی از پشت خطوط ماژینو سر در می‌آورد و ارتش بریتانیا را در شمال غربی غافلگیر می‌کند. به همین سبب، نزدیک به چهار صد هزار سرباز بریتانیایی و فرانسوی از سپاه‌های اصلی جدا می‌شوند و در محاصره‌ی کامل قرار می‌گیرند. ارتش آلمان با روحیه‌ی بالای به دست آمده، در حال نابودی و در هم کوبیدن تمام خطوط دفاعی متفقین است و به سرعت به نیروهای شکست‌خورده‌ی انگلیس نزدیک می‌شود. لشگر شکست‌خورده‌ی بریتانیا برای زنده ماندن هر گونه که هست خود را به دانکرک می‌رساند. سپس، در زمانی که دو سوم ارتش بریتانیا در دانکرک انتظار تخلیه و فرار توسط کشتی‌ها و قایق‌های محلی را می‌کشد، ارتش آلمان به سبب فرمانی عجیب از حرکت باز می‌ایستد. دستوری که از سوی شخص هیتلر صادر شده و توقف ۷۲ ساعته‌ی ارتش را خواسته است.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Guardian


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده