// سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۰

تماشا کنید: تاریخ انتشار بازی TMNT: Mutants in Manhattan اعلام شد

پلتینیوم گیمز، توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های Bayonetta و Scalebound با انتشار ویدیویی هیجانی رسما تاریخ عرضه‌ی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan را اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حالی که در انتظار اکران تازه‌ترین فیلم لاکپشت‌های نینجا با نام Out of the Shadows هستیم، امروز پلتینیوم گیمز، استودیوی سازنده بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan از انتشار این بازی اکشن  در تاریخ ۲۴ می۲۰۱۶ (۴ خرداد ۱۳۹۵) خبر داده است. Mutants in Manhattan همانطور که در گذشته اعلام شده بود، این بازی برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این بازی توسط اکتیویژن، کمپانی سازنده Destiny و Call of Duty‌ منتشر خواهد شد.

ظاهرا داستان بازی به دوران اولین حمله، کلن فوت (Foot Clan) در شهر نیویورک باز می‌گردد که ریشه‌ی درگیری‌های آینده میان لاکپشت‌ها و فوت است. تریلر همچنین نگاهی اِجمالی به سایر شخصیت‌های شناخته شده مانند بی‌باپ، راک‌استدی و آرماگون، کوسه سایبرگ می‌اندازد.

|

تاریخ عرضه چهارم خرداد ماه اعلام شده است که ده روز قبل از اکران Out of the Shadows، تازه‌ترین فیلم مجموعه است. این فیلم در تاریخ ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) اکران خواهد شد.

آخرین بازی لاکپشت‌های نینجا با نام TMNT: Out of the Shadow در سال ۲۰۱۳ برای ایکس باکس 360 و رایانه‌های‌ شخصی توسط اکتیویژن به صورت دیجیتالی منتشر شد. این بازی با کمی تاخیر در نهایت در سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌ پلی‌استیشن 3 نیز عرضه شد. بازی ویدیویی Out of the Shadow به دلیل مشکلات فراوان و ضعف شدید در دوربین مورد انتقاد بسیاری در هنگام انتشار قرار گرفته بود.

با توجه به تجربه‌ی استودیو پلتینیوم در ساخت بازی‌ها اکشن محبوبی مانند Bayonetta 2 و همچنین Metal Gear Rising: Revengeance، احتمالا باید به تجربه‌ی یک بازی خوب از لاکپشت‌های نینجا امیدوار باشیم. این استودیو اکنون نیز در حال توسعه بازی‌هایی مانند Star Fox Zero ،Nier: Automata و Scalebound، انحصاری ایکس‌باکس وان است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده