// سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

برد ولچ، یکی از طراحان بازی Halo 5: Guardians به کمپانی ویسرال گیمز پیوست

کمپانی ویسرال گیمز، سازنده‌ی بازی Battlefield Hardline، به تازگی پذیرای شخصی است که برای ساخت عنوان جدید بازی Star Wars از او بهره خواهد برد. این شخص که بِرَد وِلچ نام دارد از سازندگان بازی محبوب Halo 5: Guardians است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

پس از مرخصی یک نسخه‌ای کمپانی دایس از ساخت سری Battlefield و محول کردن آن به ویسرال گیمز، بازی Battlefield Hardline با سبک و تمی متفاوت از سایر بازی‌های این مجموعه منتشر و علی‌رغم تمامی نقاط قوت و ضعفی که داشت زیاد نتوانست طرفداران دو آتشه‌ی Battlefield را سیراب کند. به همین خاطر استودیو دایس دست به کار شده و ساخت Battlefield 5 را در دستور کار قرار داد. کمپانی Visceral Games نیز تصمیم بر ادامه‌ی ساخت سری Star Wars گرفت و از این رو شخصی را به عنوان عضوی از تیمی که روی این پروژه کار می‌کند، استخدام کرد. این شخص که عضو سابق کمپانی ۳۴۳ اینداستریز و از سازندگان بازی Halo 5: Guardians بوده، هم اکنون به ویسرال گیمز ملحق شده و در حال کار کردن بر روی نسخه‌ی بعدی بازی جنگ ستارگان است.

بخشی از پیام خوش آمد گویی اسکات وارنر، از مسئولان ویسرال گیمز را مشاهده می‌کنید:

لطفا همگی به بِرَد وِلچ (مانکی برد زتا)، سرپرست طراحان بازی Halo 5، خوش آمد بگویید که از این پس وی عضوی از توسعه دهندگان Visceral Games است.

برد ولچ نیز در پاسخ گفت:

خیلی ممنون از خوش آمدگویی شما و باید ابراز خوشحالی کنم از حضور در جمع اعضای ویسرال و آغاز یک ماجراجویی جدید!

وی علاوه بر پروژه‌ی بزرگ Halo 5: Guardians، بازی‌های دیگری نیز در کارنامه‌ی خود دارد. طبق اطلاعاتی که از حساب کاربری وی در شبکه‌ی لینکداین وجود دارد، برد ولچ بر روی پروژه‌هایی از جمله Halo 4 و مجموعه‌ی قدیمی Destroy All Humans فعالیت داشته است. او با بروز رسانی حساب توییتر خود و اضافه کردن شخصی به نام امی هنریگ، نشان داد که در حال فعالیت بر روی نسخه‌ی جدید جنگ ستارگان است. هنریگ که پیش‌تر در کمپانی ناتی داگ و بر روی بازی Uncharted 4: a Thief's End فعالیت داشته، برای نوشتن داستان نسخه‌ی جدید Star Wars به ویسرال گیمز ملحق شده است.

در مورد نسخه‌ی جدید جنگ ستارگان، هیچ یک از کمپانی‌های الکترونیک آرتز و ویسرال گیمز، هنوز جزییاتی منتشر نکرده‌اند. اما بر اساس لیست افراد و مشاغل مورد نیازی که در گذشته منتشر شده بود، این چنین پیدا است که این بازی احتمالا در سبک اکشن و نقش آفرینی خواهد بود. به هر حال هر سبک و سیاقی که داشته باشد، مهیج و جالب به نظر می‌رسد و بی شک طرفداران پر شمار جنگ ستارگان منتظر انتشار آن هستند. در این مورد پیش‌تر در زومجی اطلاعات Electronic Arts در مورد آینده سری Star Wars را مطالعه کردید.

نظر شما در مورد ورود برد ولچ کارکشته به تیم سازنده‌ی جنگ ستارگان چیست؟ آیا وی می‌تواند تاثیر چشمگیری در ساخت این بازی داشته باشد؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده