نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

تماشا کنید: تاریخ عرضه بسته الحاقی Automatron بازی Fallout 4 مشخص شد

کمپانی بتسدا، با انتشار تریلری جدید، رسما تاریخ انتشار بسته‌الحاقی Automatron بازی Fallout 4 را مشخص کرد که تقریبا یک هفته دیگر منتشر خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی Bethesda چندی پیش خبر از عرضه سه بسته‌الحاقی پولی برای بازی فال‌اوت ۴ داد که اولین آن‌ها با نام Automatron قرار بود در تاریخ نامشخصی از ماه مارس ۲۰۱۶ عرضه شود. حال سازندگان بازی رسما تاریخ انتشار دقیق این DLC را اعلام کردند که بر اساس آن در تاریخ ۲۲ مارس‌(۳ فروردین ۱۳۹۵)، شاهد این بسته‌الحاقی در نسخه‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی بازی خواهیم بود. بتسدا همچنین تریلر رسمی این بسته‌الحاقی را هم منتشر کرده که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید:

|

سازندگان همچنین در شرح این بسته‌الحاقی هم توضیحات زیر را منتشر کرده‌اند:

در بسته‌الحاقی Automatron، یک مکانیک دیوانه، روبات‌هایی از جمله Robobrain را در منطقه Commonwealth رها کرده تا مردم را از بین ببرند. گیمر باید با از بین بردن این روبات‌ها، از قطعات آن‌ها برای ماد کردن و شخصی‌سازی روبات همراه خود استفاده کند. برای روبات‌ها بیش‌ از صد ماد مختلف در دسترس خواهد بود که بر روی زره، سلاح و توانایی‌ها تاثیرگذار هستند و همچنین یک سلاح جدید برقی هم برای روبات‌ها قابل استفاده است. به‌علاوه گیمر می‌تواند ظاهر روبات همراه خود را به سلیقه خود شخصی‌سازی و از رنگ‌های مختلفی برای آن استفاده کند.

برای بازی فال‌اوت در سال ۲۰۱۶ دو بسته‌الحاقی دیگر هم تایید شده است که Wasteland Workshop در ماه آوریل (۱۳ فروردین ۹۵ تا ۱۱ اردیبهشت ۹۵) و بسته بزرگ Far Harbor هم که بر اساس یک منطقه واقعی ساخته شده، در تاریخ نامشخصی از سال عرضه خواهد شد. بسته Automatron را می‌توان به قیمت ۹/۹۹ دلار یا به عنوان بخشی از Season Pass پنجاه دلاری بازی دریافت کرد. در پایان هم می‌توانید تصاویری از این بسته‌الحاقی مشاهده کنید:

منابع: Attack of the Fanboy - Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده