نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

جی جی آبرامز: فیلم‌های Half-Life و Portal همچنان در دست ساخت قرار دارند

طرفداران Half-Life و Portal خوشحال باشند، چون فیلم‌های این دو مجموعه که جی. جی. آبرامز، کارگردان «جنگ ستارگان» و گیب نیوول، رییس کمپانی ولو در سال ۲۰۱۳ آنها را معرفی کرده بودند هنوز در دست ساخت قرار دارند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

آبرامز طی مصاحبه‌ای که در رابطه با فیلم جدید 10 Cloverfield Lane ترتیب داده شده بود، در مورد نسخه سینمایی مجموعه‌های Half-Life و Portal نیز صحبت کرد. او گفت هنوز زود است که درباره جزییات حرفی بزند، اما تایید کرد که اکنون هر دو پروژه دارای نویسنده هستند و فیلمنامه آنها در حال نگارش است. آبرامز توضیح داد:

هنوز نه، اما آنها در دست ساخت قرار دارند. ما نویسندگانی را استخدام کرده‌ایم و بر روی داستان این دو فیلم مشغول به کار هستیم. با این حال فعلا هیچ خبر جدید و شگفت‌انگیزی درباره آنها وجود ندارد.

half-life-portal

خبر ساخت فیلم بر اساس مجموعه‌های Half-Life و Portal اولین بار در کنفرانس DICE 2013 اعلام شد. در آن زمان آبرامز و گیب نیوول از همکاری با یکدیگر برای ساخت فیلم‌هایی از روی مجموعه‌های پرطرفدار ولو ابراز خوشحالی کرده بودند. پس از آن هیچ خبر تازه‌ای در مورد این فیلم‌ها منتشر نشد که البته این مسئله جای تعجب ندارد، چون آبرامز پس از آن تاریخ به طور مرتب درگیر ساخت فیلم‌های مختلف از مجموعه‌های علمی-تخیلی معروف مثل جنگ ستارگان بود.

فیلم جدید 10 Cloverfield Lane که چند روز پیش اکران شد، یک تریلر هیجان‌انگیز به کارگردانی دن تراختنبرگ و تهیه‌کنندگی جی جی آبرامز است. جالب است بدانید تراختنبرگ ابتدا با ساخت یک فیلم کوتاه بر اساس مجموعه Portal به اسم Portal: No Escape به شهرت رسید، اما از قرار معلوم او در فیلم جدید این مجموعه که آبرامز آن را می‌سازد هیچ نقشی نخواهد داشت.

چند ماه پیش اعلام شده بود که آبرامز و استودیوی شخصی‌اش به نام بد روبات (Bad Robot Productions)، در حال کار بر روی یک بازی استراتژی اکشن به اسم Spyjinx هستند. این بازی با همکاری استودیوی چر اینترتینمت، سازنده بازی‌های Infinity Blade و Shadow Complex ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل منتشر شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده