نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

با ویژگی Nahimic در لپ‌ تاپ های گیمینگ MSI بیشتر آشنا شوید

لپ تاپ های گیمینگ کمپانی MSI، دارای ویژگی‌های خاصی در راستای فراهم کردن یک تجربه فوق‌العاده بازی برای گیمرها است. یکی از این تکنولوژی‌ها، تکنولوژی نظامی Nahimic است. Nahimic چیست و چگونه در بازی به شما کمک می‌کند؟ با ما همراه باشید.

ممکن است شما نام Nahimic را در لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی MSI دیده باشید و با لوگوی آن آشنا باشید. ام‌اس‌آی چندی پیش با اعلام همکاری با Computex، از این فناوری در لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود بهره گرفته است. ناهیمیک در حقیقت نرم‌افزاری است که صدا را تقویت می‌کند و تجربه بهتری را برای شما فراهم می‌آورد.

پیش از این، Nahimic به عنوان توزیع کننده فناوری‌های صدا با ارتش‌ فعالیت می‌کرد. از این نرم‌افزار در فرانسه و برای شبیه‌سازی محیط جنگ استفاده می‌شد و به همین دلیل Nahimic اولین راه حل صوتی در نوع خودش است و به دلیل پیش‌زمینه نظامی، بر خلاف تکنولوژی‌های صدایی که در فیلم‌ها به کار می‌رود، از ابتدا برای بازی‌ها بهینه شده است. فرقی نمی‌کند که شما قصد دارید که صدای خود را ضبط کنید یا به بازی بپردازید. نرم‌افزار بسیار قدرتمند و ساده Nahimic کنترل کاملی برای تنظیمات شما می‌دهد.

|

نرم‌افزار Nahimic به شما یک فناوری صدا با کیفیت بالا ارائه می‌کند که با استفاده از آن عملکرد صوتی رایانه‌تان تا حد قابل توجهی بهبود پیدا می‌کند. با هدفون و یا اسپیکر ۲ کاناله خود، صدای دالبی ۷.۱ مجازی را تجربه کنید!

 

ویژگی Nahimic در لپ‌تاپ‌های MSI

صدای ۷.۱ مجازی

با استفاده از این قابلیت، می‌توانید برروی هدست و یا اسپیکرهای دو کاناله خود، به تجربه فیلم‌ها و بازی‌ها با صدای ۷.۱ بپردازید. این نرم‌افزار توانایی شبیه‌سازی اسپیکرهای هفت کاناله را برروی سیستم صوتی دو کاناله شما دارد.

ویژگی Nahimic در لپ‌تاپ‌های MSI

هم‌سطح کننده فرکانس

همه ما می‌دانیم که در بازی‌های رایانه‌ای، صدا یکی از مهمترین المان‌ها است. با استفاده از فناوری هم‌سطح کننده فرکانس، شما می‌توانید تمام صداها را با جزئیات فوق‌العاده‌ای بشنوید و دیگر به دلیل نشنیدن صدای نزدیک شدن دشمن به شما، در میدان نبرد کشته نشوید.

 

ویژگی Nahimic در لپ‌تاپ‌های MSI

تقویت‌کننده بیس

Bass قوی و عمیق در هنگام بازی‌، باعث می‌شود که شما با تمام وجود انفجارها و صداهای مهیب را در بازی حس کنید و نرم‌افزار Nahimic، با قابلیت تقویت‌کنندگی‌اش، این شانس را به شما می‌دهد.

 

ویژگی Nahimic در لپ‌تاپ‌های MSI

شفافیت صدا

اما بیس و فرکانس بالا در صورت عدم وجود شفافیت، ممکن است باعث اعصاب خوردی شما بشود به همین دلیل شفافیت صدا یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل در هنگام تجربه بازی و دیدن فیلم است و این نرم‌افزار توانایی ارائه صدایی کاملا شفاف حتی در شلوغ‌ترین محیط‌ها را دارد.

 

|

یکی‌دیگر از مهم‌ترین نکات در هنگام بازی، فقط شنیدن صدا نیست بلکه شما باید بتوانید با شفافیت هرچه تمام‌تر با هم‌تیمی‌های خود ارتباط برقرار کنید و بتوانید استراتژی‌های متناسبی در میدان جنگ اتخاذ کنید و نرم‌افزار Nahimic با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌اش این امکان را به شما می‌دهد.

 

ویژگی Nahimic در لپ‌تاپ‌های MSI

هم‌سطح کننده صدا

این نرم‌افزار به صورت خودکار حجم صدای شما را تنظیم می‌کند. دیگر فرقی نمی‌کند که فاصله شما با میکروفن چقدر باشد، هم‌سطح کننده صدا، در تمام شرایط مطمئن می‌شود که بهترین صدا به هم‌تیمی شما منتقل شود.

 

ویژگی Nahimic در لپ‌تاپ‌های MSI

کاهش‌دهنده نویز

Nahimic این قابلیت را دارد که تا ۹۰ درصد نویز اطراف را حذف کند و به همین دلیل باعث می‌شود که ارتباط شما با هم‌تیمی‌تان به بهترین نحو ممکن برقرار شود. هم‌چنین برای استفاده از این فناوری‌ها در هنگام صحبت‌کردن با هم‌تیمی‌هایتان، لازم نیست نگران دست بردن در تنظیمات باشید تا بتوانید بهترین خروجی را دریافت کنید بلکه ناهیمیک به طور کاملا خودکار همه چیز را کالیبره می‌کند.

اگر جزو کسانی باشید که دوست دارید بازی‌های خود را به صورت زنده استریم کنید، می‌توانید هیجان‌زده شوید زیرا ضبط کننده صدای HD نرم‌افزار Nahimic، صدای شما را طوری ضبط می‌کند که فکر می‌کنید در یک استودیو فوق پیشرفته نشسته‌اید. گیم‌پلی خود را ضبط کنید و آن را به حماسی‌ترین شکل ممکن، با همه به اشتراک بگذارید.

 

تهیه شده در زومجی با استفاده از مقاله وب‌سایت رسمی MSI


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده