// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

فیلم Justice League به تیرگی Batman vs Superman نخواهد بود

کریس تریو فیلم‌نامه نویس هر دو فیلم Batman vs Superman و Justice League: Part One در مصاحبه‌ای با وال استریت جورنال اعلام کرده که Justice League به اندازه بتمن در مقابل سوپرمن تاریک و خشن نخواهد بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

تاریکی و خشونت و فضای فوق‌العاده جدی فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice را از تریلر‌ها و پیش‌نمایش‌هایی که تا کنون منتشر شده، می‌توان درک کرد و البته صحبت‌ها و اخباری که اخیرا هم از صحبت‌های عوامل سازنده و بازیگران این فیلم، برای شما منتشر کردیم صحت این موضوع را تایید می‌کنند. اما کریس تریو که نویسندگی فیلم‌نامه هر دو پروژه بتمن علیه سوپرمن و قسمت اول Justice League را بر عهده داشته، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وال استریت جورنال داشته اعلام کرده که فیلم دوم (Justice League: Part One) به تاریکی و خشونت بتمن علیه سوپرمن نخواهد بود. تریو در ادامه می‌گوید:

ما در بتمن علیه سوپرمن به دنبال فضایی تیره و بسیار جدی بودیم، چون احساس می‌کردیم پروژه اینگونه طلب می‌کند و باید ابرقهرمانان محبوب دی‌سی در حال و هوایی تیره رودرروی یکدیگر قرار گیرند. من برای خلق سناریو و شخصیت این‌دو ابرقهرمان نگاهی بسیار عمیق و ریزبینانه به کاراکتر آن‌ها در کلیه کمیک‌ها داشتم و با نقطه نظری متفاوت به خلق شخصیت این دو برای فیلم پرداختم.

وی در ادامه مجددا به این نکته هم اشاره می‌کند که برای قسمت اول Justice League هم با دقت و حساسیت بسیار زیادی به مطالعه تاریخ یونان باستان و علوم مختلف پرداخته که گویی برای پروژه‌ای علمی فیلم‌نامه تهیه می‌کند نه یک اثر ابرقهرمانانه در دنیای دی‌سی! تریو، نوشتن فیلم‌نامه برای این دو پروژه را پر چالش‌ترین و به‌نوعی سخت و مهم‌ترین تجربه حرفه‌ای خود تا به امروز می‌داند و در سوال گزارشگر مبنی بر اینکه آیا برای قسمت دوم Justice League هم با سازندگان همکاری خواهد داشت، جواب منفی می‌دهد و دلیل این موضوع را هم همان سختی‌ها و فشارهای زیاد این پروژه بیان می‌کند. نظر شما در مورد تیرگی و احتمالا خشونت کمتر Justice League نسبت به Batman vs Superman چیست؟ دوست داشتید که تیرگی بر فضای این فیلم هم کماکان حاکم باشد؟

منبع: Entertainment Weekly


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده