نویسنده: محمد رستمی
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

کوجیما: به این زودی منتظر بازی جدید نباشید

هید‌ئو کوجیما سازنده مجموعه  Metal Gear  که اخیرا از Konami جدا شده است و استودیوی خود را راه‌اندازی کرده است،  در ویدیویی اعلام کرد به این زودی‌ها منتظر بازی جدید نباشید! برای جزئیات بیشتر در ادامه با زومجی همراه باشید.

هیدئو کوجیما مدتی پیش از کمپانی Konami جدا شد و به دنبال آن استودیو خود را با نام Kojima Production راه‌اندازی کرد. او در اولین قدم پس از استعفا از کونامی در دسامبر ۲۰۱۵ به سراغ سونی رفت و با سونی قرارداد ساخت یک بازی انحصاری برای پلی‌استیشن 4 را امضا کرد که بعدا اعلام شد برای پی‌سی هم عرضه خواهد شد.حال پس از این چندماه کوجیما اعلام کرده که فعلا برای صحبت در مورد این بازی جدید خیلی زود است.

او در ویدیویی که اخیرا در هیدئوتیوب قرارداده است عنوان کرد مردم خیلی دوست دارند در مورد بازی‌های جدید اطلاعاتی ارائه کنیم، اما به این زودی اطلاعاتی از این بازی فاش نخواهد شد. استودیوی من تازه چندماه است که ثبت شده و هنوز نه دفتر استودیو حاضر است و نه کارمندی وجود دارد!

در ادامه کوجیما در مورد استخدام کارمندانش نیز صحبت کرد. او عنوان کرد ما می‌خواهیم تیمی کوچک و دوستانه داشته‌باشیم و همگی با عشق و انرژی، صرف‌نظر از سن و جنسیت و محل زندگی درکنارهم کار کنیم.

در ادامه می‌توانید ویدیو صحبت‌های کوجیما را مشاهده کنید:

 |  دانلود با رزولوشن 720p

اگر به اخبار مرتبط با هیدئو کوجیما علاقمند هستید مصاحبه گیم‌اسپات با هیدئو کوجیما در مورد بازی جدید و همکاری با سونی را ازدست ندهید.

منبع: GameSpot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده