// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: خودروهای بازی Rocket League را به سبک بازی Dying Light رنگ آمیزی کنید

بازی‌های پر طرفدار Rocket League و Dying Light هر یک طرفداران خاص خود را دارند. به تازگی خبری برای هر دو گروه از طرفداران منتشر شده که به نحوی ادغام خودروهای این دو بازی را با یکدیگر نشان می‌دهد. برای دیدن تریلر و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بازی‌های Rocket League، ساخته‌ی کمپانی سایانیکس و Dying Light، ساخته‌ی استودیو تِک‌لند، هر دو در سال ۲۰۱۵ منتشر شدند و دارای سبک و ویژگی‌های کاملا متفاوت و مختص به خود هستند و شاید از نگاه اول هیچ شباهت و اشتراکی با یکدیگر نداشته باشند. ولی به تازگی خبری منتشر شده که از ادغام و رنگ آمیزی خودروهای هر یک از این بازی‌ها به سبک دیگری خبر می‌دهد. اما واقعا شباهت این بازی‌ها در کجاست؟ هر دوی آنها برای چندین پلتفرم منتشر شده و هر دو بازی دارای خودرو هستند. شاید شباهت زیادی نباشد ولی برای توسعه دهندگان همین کافی بود تا بدین واسطه این دو بازی را به نحوی، اگرچه در مقیاس کوچک با هم ادغام کنند.

در طرف بازی Dying Light: The Following، شما می‌توانید با وارد کردن کد "LightMyRocket" در بخشی از وب‌سایت این بازی، خودروی Dune Buggies را با تم و رنگ و لعاب Rocket League داشته باشید و آن را کاملا منحصر بفرد کنید. به همین شکل نیز برای بازی Rocket League، شما قادر هستید تم و رنگ خودروی Dying Light را برای خودروهای فوتبالیست خود انتخاب کنید. بخشی از سخنان تیمون اسمِکتالا، تولید کننده‌ی Dying Light را در زیر مشاهده می‌کنید:

در حقیقت اکثر ما طرفدار بازی Rocket League هستیم و از آنجایی که هر دوی این بازی‌ها دارای خودرو هستند، با خود فکر کردیم که چه خوب خواهد شد اگر به نحوی تجربه‌ی جدید و مشترکی از هر دو بازی برای طرفداران ایجاد کنیم.

در ادامه نیز بخشی از صحبت‌های کایل لِمان، مدیر بخش بازاریابی و فروش کمپانی سایانیکس را مشاهده می‌کنید:

موفقیت‌های بزرگ و ادامه دار Rocket League به ما کمک کرد تا باب همکاری را با یک شریک تجاری خوب بگشاییم. هنگامی که کمپانی Techland از ایده‌ی خود گفت، ما هم متقاعد شدیم و با خود فکر کردیم که خیلی خوب و تاثیر گذار می‌شود اگر با انجام این کار بتوانیم حس جدید و جالبی را به طرفداران هر دو بازی منتقل کنیم.

تریلر این قابلیت جالب را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

|

همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، کمپانی Psyonix، به تازگی از یک ماد جدید با نام RocketLeagueHoops پرده برداشته که زمین بسکتبال را به بازی Rocket League اضافه می‌کند.

نظرات خود را در مورد این قابلیت جالب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده