// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

نقش جنا مالون در Batman vs Superman به‌صورت اتفاقی لو رفت

چند روز پیش، استودیوی برادران وارنر به‌صورت اتفاقی نقشی که جنا مالون در فیلم Batman vs Superman ایفا می‌کند را مشخص کرد. با زومجی و جزیئات بیشتر این خبر همراه ما باشید.

همان‌طور که می‌دانید و چندی پیش هم در اخبار مرتبط با فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice اشاره کرده بودیم، نقشی که جنا مالون بازیگر ۳۲ ساله آمریکایی در این فیلم ایفا می‌کند کماکان مشخص نیست و شایعات پیرامون آن ادامه دارد و تنها چیزی که به‌طور قطع در مورد نقش او و حضورش در فیلم می‌دانیم این است که در نسخه سینمایی شاهد حضور او نخواهیم بود. اما امروز و در طی انتشار اسنادی که استودیوی برادران وارنر به‌منظور نظرسنجی و اطلاع‌رسانی نقش‌ها و کارکترهای حاضر در پروژه برای مشتریان خود ارسال می‌کند، نقش مالون هم لو رفت و بالاخره مشخص شد باید منتظر دیدن او در قالب چه شخصیتی باشیم.

شایعات اولیه در مورد مالون و نقش او، حول محور حضور او به عنوان کری کلی یا همان رابین در کمیک جذاب بازگشت شوالیه تاریکی نوشته فرانک میلر می‌گشتند، اما کمی بعد و با صحبت‌هایی که زک اسنایدر در مورد او داشت این شایعات به‌کل تکذیب شد. در اسناد منتشر شده از سوی وارنر و در لیست مربوط به بازیگران و نقش‌هایشان، جلوی اسم جنا مالون نام باربارا گوردون دختر کمیسر جمیزگوردون نوشته شده است و این موضوع مشخص کننده نقش او در این فیلم است. درست است که با این لو رفتن اسناد، نقش مالون در فیلم مشخص شده، اما ابهامات تازه‌ای هم اضافه شده است. همان‌طور که می‌دانید باربارا گوردون در برخی کمیک‌ها نقش بت‌گیرل را ایفا می‌کند ولی با توجه به حرف‌های اسنایدر و تاکید وی بر این موضوع که مالون در نقش رابین و بت‌گیرل نخواهد بود، پس باید منتظر باربارا گوردون تک شخصیته و معمولی باشیم. اما اگر قرار بر این است که او فقط باربارا گوردون باشد و در قالب بت‌گیرل نرود چرا باید در نسخه بلوری فیلم که درجه‌بندی سنی بزرگسالان را گرفته و بر اساس گفته اسنایدر خشونت زیادی هم خواهد داشت، حاضر باشد و خبری از او و باربارا در نسخه سینمایی فیلم نباشد؟!  باز هم باید تا اکران فیلم و آمدن نسخه بلوری فیلم منتظر بمانیم و ببینیم با چه شخصیت‌هایی در کل این پروژه روبه‌رو خواهیم شد. نظر شما در مورد نقش باربارا گوردون چیست؟ آیا دوست دارید او را در قالب بت‌گیرل هم ببینید؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده