// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: تاریخ انتشار بازی Ashes of the Singularity مشخص شد

بازی استراتژیکی همزمان Ashes of the Singularity، به عنوان اولین بازی که از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی می‌کند، شناخته می‌شود. به تازگی کمپانی استارداک در قالب یک تریلر تاریخ دقیق انتشار این بازی را نشان می‌دهد که ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۵ است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی استارداک، سازنده‌ی بازی استراتژیکی همزمان Ashes of the Singularity، با ساخت این بازی نام خود را به عنوان سازنده اولین بازی سازگار با دایرکت‌ایکس 12، برای همیشه در تاریخ بازی‌های ویدیویی ماندگار کرد. این بازی زیبا محیط‌های نبردی را برای شما نمایش خواهد داد که در آنها شاهد تعداد بسیار زیادی واحد نیرو هستید، بطوری که ممکن است یک نبرد شامل صدها واحد نیرو برای هر کدام از طرفین درگیر باشد. این بازی علاوه بر پشتیبانی از آخرین نسخه‌ی دایرکت‌ایکس، دارای موتور ۶۴ بیتی و ویژگی‌های متعدد دیگر نیز هست. با وجود شلوغ بودن، بازی طوری ساخته و بهینه شده که با داشتن یک سیستم مناسب خواهید توانست آن را بدون افت فریم تجربه کنید.

این بازی شامل بخش‌های متعددی است که بخش تک نفره، چند نفره‌ی آنلاین که هم بصورت قابل شخصی سازی و هم بصورت رتبه‌ای یا Ranked قابل بازی است و در نهایت یک حالت جنگی جدید که در آن علاوه بر آموزش و آشنا کردن بازیکن با بازی، او را وارد خط داستانی بازی می‌کند، هستند. از ویژگی‌های مهم این بازی میتوان به شلوغی نبردها و تعداد بسیار زیاد واحدهای جنگی در هر مبارزه اشاره کرد که نیروهای شما پراکنده و سردرگم نیز نخواهند شد! این امر به واسطه‌ی یک سیستم جدید با نام "واحدهای متا" است که با بکار گیری چیدمان‌ها و مکانیزم‌های خاصی برای واحدها باعث می‌شود که نیروهای شما علی‌رغم فراوانی، کماکان به شکلی کاملا منظم و به دور از هرگونه آشفتگی و پخش شدن در میدان نبرد حاضر خواهند بود.

طبق پرسش و پاسخ‌هایی که در وب‌سایت سازنده وجود دارد، مکانیزم جدید "واحدهای متا" به نوعی شبیه به مکانیزم همیشگی بازی‌های استراتژیکی همزمان یا RTS، یعنی گرو‌های RTS است. البته با این تفاوت که هر واحد از نیروهایی که از مکانیزم Beta Units استفاده می‌کنند بصورت جدا از هم و در زمان لازم بصورت گروهی عمل می‌کنند. بخشی از سخنان بِرَد واردل، سرپرست و رئیس کمپانی Stardock، در مورد این مکانیزم به شرح زیر است:

در حقیقت ما قصد نداریم مکانیزم همیشگی گرو‌های RTS را تغییر دهیم. هدف ما معرفی مکانیزمی جدید در دنیای بازی استراتژیکی همزمان و بکار گیری آن برای تمامی بازی دوستان است. ما می‌خواهیم با این کار نشان دهیم که چگونه یک بازیکن بدون استفاده از کد‌های تقلب قادر است چنین مقیاسی از نیروها را کنترل کند و همچنین در بخش آنلاین نیز به شکلی راحت‌تر و بهتر از گذشته این بازی را اجرا و از آن لذت ببرد.

تریلر این بازی را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

|

بازی Ashes of the Singularity در تاریخ ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۵ (۳۱ مارس ۲۰۱۶) برای رایانه‌های شخصی و بصورت کامل منتشر خواهد شد و تا آن زمان نیز در شبکه‌ی استیم در حالت دسترسی زودهنگام قابل بازی خواهد بود.

نظر شما در مورد این مکانیزم چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Pcgamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده