نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

اولین تصاویر از محیط و منو های بازی Forza Motorsport 6: Apex

پس از معرفی رسمی بازی Forza Motorsport 6: Apex برای ویندوز 10، حال تصاویری از محیط و منو‌های بازی فاش شده است که می‌توانید آن‌ها را در ادامه مطلب زومجی مشاهده کنید.

یکی از بهترین اخبار برای علاقه‌مندان به بازی‌های ریسینگ پی‌سی، تایید عرضه نسخه‌ای رایگان از سری فورزا با نام Apex برای ویندوز 10 بود که قرار است بهار سال ۲۰۱۶ عرضه شود. این بازی دقیقا با همان موتوری ساخته شده که نسخه اصلی فورزا ۶ در ایکس‌باکس وان با آن ساخته شده بود و به‌علاوه از ویژگی‌های جدیدی مثل رزولوشن 4K و مخصوصا دایرکت‌ایکس 12 بهره می‌برد که همین امر اشتیاق طرفداران را برای دیدن جزییات گرافیکی آن بیشتر می‌کند. حال تصاویری از خود استودیو ترن ۱۰، سازنده بازی، به بیرون درز پیدا کرده‌اند که در بین آن‌ها می‌توان یکی از خودر‌وهای بازی و همچنین منو‌ها را مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر این تصاویر، اطلاعات دیگری هم از بازی Forza Motorsport 6: Apex فاش شده که بر اساس آن حجم این بازی معادل ۲۸/۱ گیگابایت خواهد بود که در مقایسه با حجم ۴۰ گیگابایتی فورزا ۶ در ایکس‌باکس وان، کم‌تر است. این اثر به صورت اختصاصی فقط از طریق فروشگاه مایکروسافت قابل دانلود خواهد بود و سازندگان اعلام کردند که امکان بازی بین پلتفرمی در ایکس‌باکس وان و پی‌سی وجود نخواهد داشت.

نظرات خود را در مورد این تصاویر با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده