نویسنده: حامد افرومند
// جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بازی Quantum Break

در فاصله کمتر از یک ماه تا انتشار بازی مورد انتظار Quantum Break، تریلر هنگام عرضه این بازی از سوی رمدی و مایکروسافت منتشر شده است. برای تماشای این تریلر با زومجی همراه باشید.

استودیوی خوش‌نام و فنلاندی رمدی را با بازی‌های بزرگی چون Max Payne و Alan Wake می‌شناسیم. بعد از مدت‌ها انتظار سرانجام زمان آن فرا رسیده تا اثر جدید این استودیو را تجربه کنیم. Quantum Break‌ که در ابتدا برای ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده بود، به تازگی برای ویندوز 10 هم تایید شده و واکنش‌های متفاوتی را در بین طرفداران به همراه داشته است. امروز و در فاصله‌ی کمتر از یک ماه تا زمان انتشار بازی، شاهد انتشار تریلر هنگام عرضه Quantum Break از سوی رمدی و مایکروسافت بودیم. تریلری که با یکی از آثار کلاسیک گروه نیروانا به نام «Come As You Are» همراه شده و حال و هوای بسیار جالبی دارد. شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

|

بازی Quantum Break قرار است در ۵ آوریل (۱۷ فروردین ۹۵) برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر شود. در این میان، کسانی که نسخه‌ی دیجیتالی بازی را تا زمان تعیین‌شده، یعنی ۵ آوریل (۱۷ فروردین‌ماه) برای کنسول نسل هشت مایکروسافتپیش‌خرید کنند، نسخه‌ی ویندوزی آن را هم به‌طور رایگان به دست خواهند آورد.

منبع: IGN

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده