نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

اولین بازی موبایل نینتندو ۲۷ اسفند در ژاپن منتشر خواهد شد

بالاخره تاریخ انتشار اولین بازی / اپلیکیشن موبایل نینتندو که Miitomo نام دارد مشخص شد. این بازی قرار است ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) در ژاپن عرضه شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت تاچ‌آرکید، اولین بازی / اپلیکیشن کمپانی نینتندو با نام Miitomo، قرار است پنج‌شنبه هفته آینده در دسترس کاربران ژاپنی قرار بگیرد.

با اینکه ثبت‌نام جهانی این بازی آغاز شده است، اما هنوز مشخص نیست کهMiitomo چه زمانی در دسترس کاربران غربی قرار خواهد گرفت. اما به نظر می‌رسد که ساکنان غرب، زمان زیادی تا تجربه این اپلیکیشن نباید انتظار بکشند. به هر حال ژاپنی‌ها این شانس را دارند که از پنج‌شنبه هفته آینده، شخصیت‌های Mii (آواتارهای اختصاصی Nintendo) را بسازند و با دوستان خود از طریق این برنامه ارتباط برقرار کنند.

اپلیکیشن موبایل Nintendo

Miitomo، اولین اپلیکیشن موبایلی است که توسط این کمپانی قدیمی برای دستگاه‌های قابل حمل منتشر می‌شود و البته نینتندو برنامه‌های طولانی مدتی برای ساخت بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل دارد و در آینده نزدیک باید شاهد انتشار محصولات دیگری از آنها برروی موبایل باشیم. همچنین Miitomo اولین نرم‌افزار این کمپانی است که از «حساب‌های نینتندو» (Nintendo Accounts) استفاده می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های نینتندو، سکه جمع کنید که بعدا می‌توانید از این سکه‌ها برای خرید محتویات مختلف استفاده کنید. با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد دانلود و استفاده از این اپلیکیشن برای تمام طرفداران نینتندو ارزشش را داشته باشد.

Miitomo برای موبایل‌های مبتنی بر اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

منبع: Touch Arcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده