نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Cyberpunk 2077 بسیار بزرگ‌تر از The Witcher 3 خواهد بود

در جریان جدیدترین جلسه‌ای که سی‌دی پراجکت رد برای گزارش درآمدهای خود برگزار کرد، اطلاعات تازه‌ای درباره Cyberpunk 2077، بازی جدید نقش آفرینی خود ارائه کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

همه ما کمپانی CD Projekt Red را با مجموعه فوق‌العاده زیبای The Witcher می‌شناسیم. این استودیو توانست با انتشار قسمت سوم این مجموعه، طرفداران را به شدت راضی کند و جوایز متعددی کسب کند. بازی بعدی این استودیو خوش ذوق، با اینکه به مانند مجموعه ویچر یک نقش آفرینی خواهد بود اما تفاوت‌های عمده‌ای با مجموعه محبوب آنها دارد. این بازی Cyberpunk 2077 نام دارد و تا به امروز اطلاعات زیادی از آن فاش نشده است. در جریان جدیدترین جلسه‌ای که سی‌دی پراجکت رد برگزار کرد و گزارش درآمدهای خود را ارائه کرد، مدیریت این استودیو درباره Cyberpunk 2077 نیز صحبت‌هایی انجام داد و از اشتیاق بالای خود برای این بازی خبر داد.

بنا به گزارش وب‌سایت دوال‌شاکرز، آدام بادوسکی در این جلسه گفت که The Witcher 3: Wild Hunt استانداردهای سبک نقش‌آفرینی را جا به جا کرد و بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، باید بهتر و بزرگ‌تر باشد و حتی از ویچر ۳ نیز انقلابی‌تر باشد.

بادوسکی گفت که بازی کماکان تا زمان عرضه فاصله بسیار زیادی دارد و تاکید کرد که سی‌دی پراجکت تا زمان عرضه باید تلاش بسیار زیادی بکند تا بتواند یک بازی فوق‌العاده را توسعه دهد.

وی در ادامه گفت که سایبرپانک 2077 یک بازی فوق‌العاده بزرگ خواهد بود که اندازه آن نسبت به The Witcher 3 بسیار بزرگ‌تر است. بنا به گفته‌های بادوسکی، سی‌دی پراجکت برای این بازی بسیار جاه‌طلب است. آدام کاسینسکی، رئیس سی‌دی پراجکت، نیز اعلام کرد که آنها برای اینکه بتوانند به این هدف خود برسند، قصد دارند که نیروی انسانی خود را تقریبا دو برابر کنند. در حال حاضر در حدود ۴۰۰ نفر در این استودیو مشغول به کار هستند که البته تمام آنها برروی پروژه Cyberpunk 2077 کار نمی‌کنند. آنها به طور کلی به چهار تیم مجزا تبدیل شده‌اند که هر تیم برروی یک پروژه کار می‌کند.

مهر ماه سال ۲۰۱۲ بود که بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ به طور رسمی معرفی شد و از آن زمان گزارشات ضد و نقیضی درباره زمان عرضه بازی منتشر شده است. بسیاری اعتقاد داشتند که این بازی نقش‌آفرینی سی‌دی پراجکت که با همکاری مایک پانداسمیت، یک طراح معروف بازی‌های رومیزی، در حال ساخت است، در زودترین حالت در سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود اما اخیرا گزارشی منتشر شده که از احتمال عرضه بازی در اواخر سال ۲۰۱۶ خبر می‌داد. با این حال در این جلسه اعلام شد که به احتمال زیاد بازی در سال ۲۰۱۷ به دست طرفداران خواهد رسید. اواخر سال ۲۰۱۵ بود که کاسینسکی اعلام کرده بود که ایده‌های آنها برای این بازی بسیار جاه‌طلبانه‌تر شده است و بازی آنها باید از The Witcher 3 موفق‌تر شود. وی در آن زمان در یک شبکه تلویزیونی چنین گفته بود:

ما نسبت به این پروژه از زمانی که آن را آغاز کردیم، بسیار جاه‌طلب‌تر شده‌ایم. ما باید بازی بسازیم که حتی از ویچر هم موفق‌تر شود. ما یک راه بسیار طولانی برای رسیدن به بزرگ‌ترین موفقیت تجاری در دنیا پیشروی خود داریم.

در آن زمان کاسینسکی اعلام کرده بود که ویچر ۳ برای آنها یک موفقیت تمام عیار بوده و توانسته در سرتاسر دنیا در حدود ۶ میلیون نسخه بفروشد. بودجه ساخت بازی توسط سی‌دی پراجکت، ۸۱ میلیون دلار اعلام شده بود. با این حال ویچر ۳ موفق نشد برای یک سال کامل در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار بگیرد. کاسینسکی در ادامه گفته بود:

این مسئله درست است که خیلی‌ از افراد بازی The Witcher 3 را به عنوان بهترین بازی دنیا می‌شناسند اما قرار نیست این بازی رکوردهای فروش را جا به جا کند.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است بازیکنان را در یک آینده تاریک در سال ۲۰۷۷ جایی که تکنولوژی پیشرفته به دشمن بشریت تبدیل شده، قرار بدهد. بازی قرار است یک داستان غیر خطی داشته باشد و فقط مناسب گیمرهای بزرگسال خواهد بود. وقایع بازی در شهر نایت سیتی جریان دارد.

نظر شما درباره بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ آیا این بازی نیز می‌تواند موفقیت‌های ویچر ۳ را تکرار کند؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده