نویسنده: محمد رستمی
// جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بسته الحاقی Sky Fortress بازی Just Cause 3 برای دارندگان Season pass قابل دریافت است

بسته‌الحاقی Sky Fortress بازی Just Cause 3 هم اکنون برای کسانی که Season pass بازی را خریداری کرده‌اند قابل دریافت است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

کاربرانی که Season pass بازی جاست کاز ۳ را پیش‌خرید کرده‌اند اکنون می‌توانند کمی پیش از موعد عرضه بسته الحاقی Sky Fortress را برای بازی دریافت کنند. همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود این بسته قرار است ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) رسما عرضه شود و آوالانچ، استودیو سازنده بازی، قیمت ۱۱.۹۹ دلار را برای آن درنظر گرفته است.

مسلما برای کاربرانی که قصد خرید Season pass بازی را دارند پیش خرید این بسته بسیار به‌صرفه‌تر خواهد بود چرا که با پرداخت ۲۴.۹۹ دلار می‌توانند به بسته‌های الحاقی بعدی بازی نیز دسترسی داشته باشند. قرار است به غیر از بسته الحاقی Sky Fortress، دو DLC دیگر تا پایان تابستان برای بازی عرضه شود.

|

بازی Just Cause 3 در تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست در بررسی زومجی نمره نسبتا خوب ۷.۵ را دریافت کند. محسن وزیری در نقد خود از بازی نوشت:

اگر مشکل‌پسند نیستید و فقط دنبال یک تجربه‌ی سرراستِ سرگرم‌کننده هستید، Just Cause 3 برای شما است. بازی نه خودش را درگیر پیچ و خم‌های داستانی می‌کند و نه حتی چالش خاصی روبه‌روی مخاطبش می‌گذارد. فقط می‌خواهد چندین ساعت در نقشه‌ی زیبای بی‌کرانش پرواز کنید و هرچیز منفجر‌شونده‌ای را منفجر کنید. سیستم قلاب‌بازی‌اش هم یک بازی فکری عالی برای ذهن‌های خلاقی است که می‌توانند با ایده‌های جذاب خود کارهای بسیار جالبی کنند. یک بازی مهیج، خنده‌دار و بی شیله پیله که فقط می‌خواهد «باحال» باشد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده