// جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۰

مایکل کیتون در اقتباس سینمایی American Assassin حضور خواهد داشت

به واسطه همکاری مایکل کیتون، بازیگر مشهور فیلم‌های Birdman و Spotlight با کمپانی‌های سی‌بی‌اس فیلمز و لاینزگیت، بزودی شاهدی هنرنمایی وی در اقتباس سینمایی کتاب American Assassin خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

مایکل کیتون با هنرمندی در فیلم‌های Birdman و Spotlight که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال بودند، بیش از پیش توانست خود را به عنوان یکی از بازیگران تراز اول سینمای هالیوود اثبات کند. حال بر طبق اخبار منتشر شده علاوه بر حضور در فیلم The Founder، وی در اقتباس سینمایی کتاب American Assassin نیز هنرنمایی خواهد کرد. کیتون در این فیلم ایفاگر نقش استن هرلی، یکی از سربازان کهنه‌کار جنگ سرد و در عین حال یکی از زبده‌ترین نیروهای سازمان اطلاعات ایالات متحده خواهد بود که تعداد کمی از وجود او اطلاع دارند. مایکل کوستا، کارگردان فیلم American Assassin در این باره می‌گوید:

استن هارلی یکی از ارکان اصلی جهان وینس فلین (نویسنده کتاب American Assassin) و شخصیت موردعلاقه میلیون‌ها خواننده کتاب است، در نتیجه انتخاب بازیگر مناسب برای این شخصیت چالشی دشوار و دلهره‌آور بود. ایفای نقش این شخصیت محبوب توسط مایکل کیتون باهوش و بااستعداد برای همگان هیجان‌انگیز و درگیرکننده خواهد بود.

فیلم‌ سینمایی American Assassin که براساس رمان پرفروش وینس فلین با همین نام ساخته می‌شود، روایتگر تلاش‌های استن هارلی، میچ رپ ( از اعضای یگان ویژه آمریکا) و یک مامور ترک در جهت جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم در خاورمیانه خواهد بود. نگارش فیلم‌نامه American Assassin بر عهده استفن شیف (The Americans و Ultimate Rush) و لورنزو دی بوناونتورا (Transformers) قرار گرفته است و نیک وکسلر (Magic Mike) تهیه‌کنندگی این فیلم اقتباسی را بر عهده دارد.

مایکل کیتون بازیگری را در سن ۲۴ سالگی و با سریال تلویزیونی Mister Rogers' Neighborhood آغاز کرد. وی تا سال ۲۰۱۵ در ۸۱ اثر اعم از فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی، انیمیشین و بازی ویدیویی حضور داشته است. فیلم Birdman را می‌توان موفق‌ترین فیلم کیتون نامید زیرا ایفای نقش ریگان تامسون برای او یک نامزدی اسکار بهترین بازیگر و جایزه گلدن گلاب بهترین بازیگر در شاخه موزیکال یا کمدی را به ارمغان آورده است. جدیدترین فیلم کیتون یعنی The Founder کمتر از پنج ماه دیگر در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد. در این فیلم که روند تاسیس رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالدز را روایت می‌کند، مایکل کیتون در نقش ری کراک هنرنمایی خواهد کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده