نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

نسخه پی سی Ori And The Blind Forest: Definitive Edition تاخیر خورد

نسخه Definitive Edition بازی Ori and the Blind Forest قرار بود فردا (۱۱ مارس-۲۱ اسفند) برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه شود که سازندگان اعلام کرده‌اند نسخه پی‌سی با تاخیر مواجه شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Ori and the Blind Forest از موون استودیو، یکی از موفق‌ترین بازی‌های سبک پلتفرمر سال ۲۰۱۵ بود که مخصوصا به دلیل گرافیک هنری مثال زدنی خود توانست طرفداران زیادی پیدا کند و عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. Moon Studio چندی پیش عرضه نسخه Definitive Edition بازی را برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان تایید کرد که در این نسخه یک دنیای کاملا جدید با نام Black Root Burrows به بازی اضافه می‌شود و علاوه بر آن گیمر‌ها می‌توانند در حالت Theater Mode تریلر‌ها، میان‌پرده‌ها و طرح‌های استفاده شده برای ساخت بازی را مشاهده کنند و البته توانایی Dash نیز به توانایی‌های شخصیت اصلی اضافه می‌شود که نوعی حرکت سریع است و آخرین ویژگی این نسخه هم اضافه شدن درجه سختی آسان خواهد بود.

نسخه Definitive Edition بازی Ori قرار بود ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) عرضه شود که حال سازندگان بازی اعلام کرده‌اند نسخه پی‌سی این اثر با تاخیر منتشر خواهد شد. مارک کواتس، تهیه‌کننده اجرایی بازی، دلیل این امر را به شکل زیر شرح داد:

بله ما روز ۱۱ مارس را برای عرضه بازی Ori And The Blind Forest: Definitive Edition در نظر گرفته بودیم؛ ولی برای این که مطمئن شویم تمامی علاقه‌مندان تجربه‌ای عالی از بازی داشته باشند، برای عرضه نسخه پی‌سی بر روی فروشگاه استیم یا ویندوز کمی بیشتر صبر خواهیم کرد. البته نسخه ایکس‌باکس وان طبق برنامه ریزی قبلی عرضه خواهد شد و خبر تاریخ عرضه نسخه پی‌سی را هم به  زودی مشخص می‌کنیم.

بی‌صبرانه منتظر عرضه بازی و مشاهده واکنش طرفداران به آن هستیم.

بازی Ori And The Blind Forest: Definitive Edition قیمتی معادل ۲۰ دلار خواهد داشت. با این حال افرادی که نسخه اصلی را خریده باشند، می‌توانند با پرداخت ۵ دلار بازی خود را به نسخه Definitive Edition ارتقا دهند.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده