نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بازی The Division سریع ترین فروش را در بین بازی های یوبی سافت تجربه می‌ کند

کمپانی فرانسوی یوبی سافت، اعلام کرد که بازی The Division در ۲۴ ساعت اول پس از عرضه، بیشترین فروش را در مقایسه با دیگر بازی‌های این کمپانی تجربه کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی The Division روز ۱۸ اسفند عرضه شد و افراد زیادی در حال تجربه بازی هستند. حال یوبی‌سافت طی یک کنفرانس خبری اعلام کرده که این بازی در مدت زمان ۲۴ ساعت پس از عرضه، بیشتر از هر بازی دیگری در تاریخ این کمپانی فروش کرده است. البته Ubisoft آماری از میزان دقیق فروش این بازی ارائه نکرده و همچنین گفته است که این بازی رکورد جدیدی در زمینه فروش دیجیتالی بازی‌ها برای یوبی‌سافت ثبت کرده است. با این حال دیوید پولفلت، مدیر استودیو مسیو یوبی‌سافت که ساخت بازی را برعهده داشت، اعلام کرده که استودیو کاملا از فروش بازی راضی است و همچنین این اثر را یکی از بهترین بازی‌های یوبی‌سافت معرفی کرده که در نتیجه همکاری بی‌سابقه چند استودیو ساخته شده است.

یوبی‌سافت همچنین اعلام کرد که با استناد به آمار داخلی و همچنین آمار ارائه شده توسط NPD و GFK Chart، این کمپانی سه مورد از بزرگ‌ترین عرضه‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی را به نام خود ثبت کرده است که این بازی‌ها The Division, Assassin's Creed و Watch Dogs هستند و همراه با Destiny چهار بازی بزرگ هنگام عرضه نامیده می‌شوند.

همچنین ایو گیلمو، رییس یوبی‌سافت، در مورد The Division گفت که فروش عالی بازی در ۲۴ ساعت اول نشان می‌دهد که این کمپانی توانایی بی‌بدیلی در خلق IP‌های جدید و تبدیل کردن آن‌ها به بازی‌های بزرگ دارد، وی همچنین گفت:

این یک روز فراموش‌نشدنی برای یوبی‌سافت است. البته چیزی که از فروش عالی بازی هم مهم‌تر است، روز شروع ورود میلیون‌ها گیمر به دنیای The Division است که ما اطمینان داریم علاقه‌مندان از آن لذت خواهند برد.

بازی The Division هم اکنون بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شده است.

نظر شما در مورد فروش عالی این بازی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده