نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: بازی Alienation دو ماه دیگر برای پلی استیشن 4 منتشر می شود

بازی Alienation، یک بازی تیراندازی علمی-تخلیی از سازندگان بازی تحسین شده‌ی Resogun یعنی هَوْس‌مارک (Housemarque) است که قرار است در اردیبهشت ماه ۹۵ برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. با تماشای گیم‌پلی این بازی در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Alienation یکی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 است که قرار است در ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) برای علاقه مندان به سبک تیراندازی علمی-تخیلی منتشر شود. این بازی که محصول استودیو مستقل هَوس‌مارک (سازنده ی بازی تحسین شده‌ی Resogun) است را از جهتی می‌توان دنباله‌ی معنوی بازی Super Stardust که برای کنسول نسل قبل شرکت سونی عرضه شد دانست.

از جمله ویژگی‌های متمایز بازی Alienation می‌توان به حجم آتش زیاد و جذاب و همپنین تخریب‌پذیری فوق‌العاده‌ی محیط اشاره کرد. بعلاوه، شما می‌توانید کلاس‌های مختلفی از بازیکنان را تجربه کنید، مهارت‌هایتان را ارتقا دهید و اسلحه‌هایتان و حتی ویژگی‌های کاراکتری که با آن بازی می‌کنید را شخصی‌سازی کنید. در بخش آنلاین همچنین می‌توانید به صورت تیمی و انفرادی مبارزه کنید و آمارتان را با دیگران مقایسه کنید.

استودیو هَوس‌مارک به تازگی ویدئوی کوتاهی را از گیم‌پلی Alienation منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

|

پیش از این هَوس‌مارک از همکاری خود با غول بازی سازی دهه‌ی هشتاد میلادی Eugene Jarvis پرده برداشته بود. شما همچنین می‌توانید تریلر ۲۰ بازی انحصاری پلی استیشن 4 در سال ۲۰۱۶ را نیز تماشا کنید.

منابع: EuroGamer ، PlayStation


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده