// سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بروزرسانی 1.12 بازی Mortal Kombat X منتشر شد

کمپانی وارنر دیروز رسما بروزرسانی 1.12 بازی Mortal Kombat X را منتشر کرد. این بروزرسانی در کنار مهیا کردن شرایط برای انتشار بسته‌الحاقی Medieval، ویژگی‌ها جذابی را نیز به بازی الحاق می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بروزرسانی بازی‌های مختلف بدون شک یکی از مهمترین ویژگی های بازی‌ها در نسل حاضر محسوب می‌شود. وارنر نیز همواره با انتشار بروزرسانی‌های کارآمد برای بازی‌های خود در کنار رفع مشکلات موجود، با الحاق ویژگی‌های جدید از تکراری شدن محصولات خود جلوگیری می‌کند. در همین راستا دیروز این شرکت تازه‌ترین بروزرسانی بازی Mortal Kombat X را به شماره 1.12 با حجمی بین ۷ تا ۱۰ گیگابایت برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کرده است.

هرچند وارنر رسما جزئیات تغییرات ایجاد شده در بروزرسانی 1.12 را منتشر نکرده، با این حال یکی از کاربران وب‌سایت رِدیت از الحاق نِت‌کُد جدید، شخصیت‌های نسخه XL و استیج مبارزه The Pitدر کنار تغییرات بسیار و بهبود‌های شخصیت‌های حال حاضر قابل انتخاب سخن گفته است. با این حساب شاهد بازگشت استیج فاتالیتی به لطف استیج محبوب The Pit هستیم که از نسخه‌های قدیمی با آن آشنا بوده‌ایم. در این استیج شما می توانید با پرتاب دشمن به درون گودال، مرگ دلخراشی را به وسیله‌ی نیزه‌های گودال به ارمغان بیاورید.

استیج mortal kombat x the pit نمایی از استیج The Pit

این کاربر ردیت در این رابطه گفت:

برای افرادی که بسته‌الحاقی بازی را از قبل دانلود (Pre-load) کرده‌اند باید بدانند که محتوا قبل از زمان آزاد شدن در منطقه (Region) شما مخفی است. به عنوان مثال اینجا در کالیفرنیا،  زمان باز شدن محتوا دوشنبه ۹ بعد از ظهر است. این بروزرسانی شامل استیجِ مبارزه The Pit، استیج فاتالیتی، تغییرات متعادل‌سازی، نت‌کد جدید، تروفی‌ها و اچیومنت‌ها و پشتیبانی از بسته پیش‌ِروی Medieval می‌شود. بسته‌های Kosplay و Apocalypse به همراه ۴ شخصیت هنوز در دسترس نخواهد بود. باری دیگر، تا زمان باز شدن منطقه‌ای صبر کنید.

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که بسته‌الحاقی جدید را دانلود و در انتظار زمان آزاد شدن آن در منطقه خود هستید؟ لطفا انتظارات خود را از بسته‌ی جدید با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده