نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

نسخه جدید Oddworld: Munch’s Oddysee به زودی جایگزین نسخه قبلی خواهد شد

نسخه جدید بازی Oddworld: Munch’s Oddysee به‌زودی برای پلتفرم استیم عرضه خواهد شد و به گفته سازندگان قرار است با نسخه قبلی جایگزین شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

سازندگان بازی Oddworld: Munch’s Oddysee به‌زودی نسخه جدید آن را جایگزین نسخه قبلی خواهند کرد. بنابر گفته‌های سازنده این نسخه برای کسانی که نسخه اول را خریداری کرده‌اند رایگان خواهد بود.

اطلاعات ارائه شده از سمت سازنده به صورت زیر است:

درحال حاضر در فاز تست پورت جدید بازی Oddworld: Munch’s Oddysee هستیم و به زودی آن را عرضه خواهیم کرد. این نسخه جایگزین نسخه قبلی خواهد شد و برای خریداران نسخه قبل رایگان خواهد بود. ما تمام تلاش خود را برای حل باگ‌ها و مشکلات نسخه قبل کرده‌ایم و سعی داریم این نسخه همه‌ی انتظارات کاربران را رفع کند.

Oddworld: Munch’s Oddysee  نخستین بار در سال ۲۰۰۱ برای ایکس‌باکس منتشر شد، این بازی بعدها در سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم استیم و در ۲۰۱۲ به صورت HD  برای پلی‌استیشن 3 منتشر شد. نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از بازی نیز در سال ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن ویتا منتشر شد.

در این بازی ما وظیفه‌ی کنترل Gabbit که بی‌شباهت به قورباغه نیست را برعهده داریم.

Gabbit  که نژادش از قضا در خطر انقراض قرار دارد با کمک استالوِرت ِایب‌ها گروهی تشکیل داده و برای مبارزه با عامل اصلی این جریان راهی می‌شود.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده