// سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

Captain America: Civil War فیلمی خشن و جدی خواهد بود

بر اساس اخبار، Captain America: Civil War از خشونت و جدیت بیشتری نسبت به Captain America: The Winter Soldier برخوردار خواهد بود. با زومجی و جزیئات بیشتر این خبر همراه باشید.

با توجه به صحبت‌هایی که کارگردانان Captain America: Civil War  در مورد آن داشته‌اند، باید منتظری فیلمی به مراتب جدی‌تر و به نوعی خشن‌تر از Captain America: The Winter Soldier باشیم.  بر خلاف قریب به اتفاق فیلم‌های دنیای سینمایی مارول که از فضایی متعادل و بعضا همراه با طنز برخوردار بوده‌اند، فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان از فضایی به نسبت خشن بهره برده است اما بر اساس آخرین صحبت‌های جو روسو، یکی از دو کارگردان کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، این فیلم به مراتب خشن‌تر و جدی‌تر از سرباز زمستان خواهد بود! روسو در مصاحبه‌ای در کمیک-کان  اعلام کرد که:

ما در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی فضایی تا دو برابر خشن‌تر از سرباز زمستان به‌وجود آورده‌ایم.

تا پیش از سرباز زمستان، فیلم‌های مارول به‌خاطر فضای جالب و خنده‌دار بودن برخی صحنه‌ها مورد تحسین منتقدین بودند و زمانی که قرار شد این روال در Captain America: The Winter Soldier تغییر کند، بسیاری نظر خوبی نداشتند و معتقد بودند که نظرات خوبی در مورد فیلم داده نخواهد شد، اما اتفاقی کاملا برعکس این گمانه‌زنی‌ها رخ داد و دست بر قضا، مارول و سازندگان سرباز زمستان بازخوردهای مثبت بسیاری دریافت کردند که باعث شد گام بعدی در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی را محکم‌تر برداشته و به نوعی فیلم را به حال و هوایی تیره و تارتر و خشن‌تر ببرند، شاید چیزی شبیه به سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان، که با تمام تیرگی‌ها و خشن بودنشان، نظرهای مثبت بسیاری را به سمت خود جذب کردند و شاید این تیرگی ،خشونت و جدیت بیشتر دقیقا همان‌چیزی باشد که مارول به آن نیاز دارد. بیایید ما هم مثل مارول به برادران روسو ایمان و باور داشته باشیم. نظر شما در مورد خشن‌تر شدن فضای فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی مارول چیست؟

منبع: GamesRadar.com

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده