// سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

جزییات تازه در مورد Spider-Man و حضور او در Captain America: Civil War

وب‌سایت معتبر مجله امپایر چند روز پیش در خبری، جزیئاتی در مورد مرد عنکبوتی و زمان حضورش در فیلم Captain America: Civil War منتشر کرد. با زومجی و جزیئات بیشتر این خبر همراه باشید.

بدون‌شک یکی از مهمترین دلایل مهیج بودن اخبار پیرامون فیلم Captain America: Civil War حضور شخصیت مرد عنکبوتی جدید مارول در این فیلم است که مشخص نبود از چه زمانی وارد خط داستانی فیلم خواهد شد، اما در اخباری که اخیرا به بیرون درز کرده این موضوع هم تا حدودی مشخص شده است. مارول تلاش بسیار زیادی می‌کند که تصویری از اسپایدرمن جدید با نقش‌آفرینی تام هالند، تا زمان اکران فیلم به بیرون درز نکند و تا این لحظه هم کاملا موفق بوده است.

اسپایدرمن قرار است پس از پایان اولین نبرد مشخص شدن روابط ابرقهرمان‌ها با هم و موضع‌گیری آن‌ها در برابر یکدیگر، وارد خط داستانی فیلم بشود. مردعنکبوتی پس از ورود به صحنه مبارزات، با یکی از ابرقهرمانان متحد و همدست می‌شود که تا ای لحظه برادرات روسو که کارگردانان این فیلم مهیج هستند، صحبتی در مورد اینکه اسپایدرمن متحد چه کس یا کسانی خواهد شد، نکرده‌اند. تنها موردی که جو روسو با اشتیاق در مورد آن صحبت کرده این است که: تام(هالند) فوق‌العاده است! کار کردن با او باورنکردنی است و بی‌صبرانه منتظر معرفی کردن این ورژن از اسپایدرمن به دنیا و هواداران هستند!

اگر قرار باشد خط داستانی این فیلم به مانند کمیک‌های مارول و روابط بین ابرقهرمانان داستان‌ها با هم باشد، پیتر پارکر یا همان مردعنکبوتی با آیرون‌من متحد و هم‌پیمان می‌شود و اگر این‌گونه باشد، شاهد جنگی تمام‌عیار به معنای واقعی کلمه خواهیم بود! البته مارول پیش از این ثابت کرده است که در فیلم‌های ابرقهرمانانش لزوما خط داستانی که در کمیک‌ها وجود دارد را دنبال نمی‌کند و این موضوع را در فیلم Avengers: Age of Ultron به خوبی نشان داده است. در هر حال کماکان چند ماهی را تا خرداد ماه سال آینده باید تحمل کرد و دید که در نهایت ابرقهرمانان مارول چه متحدینی برای خود، در این جنگ داخلی انتخاب خواهند کرد. نظر شما در مورد اسپایدرمن جدید و متحد او در این فیلم چیست؟ آیا او با آیرون‌من هم‌پیمان می‌شود و دوش به دوش هم به مبارزه با کاپیتان آمریکا و متحدین او می‌روند؟

منبع: Gamesradar.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده