نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

مقامات عالی‌رتبه کپ‌کام سرگرم گفت‌وگو درباره امکان بازگشت بازی‌های Onimusha هستند

به گفته‌ی یوشینوری اونو، تهیه‌کننده‌ی بازی Street Fighter V، صحبت‌هایی در رابطه با ادامه دادن سری Onimusha در کمپانی کپ‌کام مطرح شده است. با زومجی همراه باشید.

یوشینوری اونو، تهیه‌کننده‌ی افسانه‌ای کپ‌کام، اخیرا در گفت‌وگویی با روزنامه‌ی دیلی استار به توجه این کمپانی به سری محبوب Onimusha اشاره کرد. او سپس عنوان کردن این موضوع که مجموعه‌اش از علاقه‌ی طرفداران به بعضی «برندها، آی‌پی‌ها و سری‌های‌اش» آگاه است، گفت:

من در درون مجموعه با افرادی که در ساخت Onimusha با من همکاری داشتند صحبت کردم و نظر آن‌ها را درباره‌ی امکان دیداری دوباره با این سری جویا شدم.

اونو سپس خاطرنشان کرد که اقدامات انجام‌شده در مورد ساختن دنباله برای Onimusha از بحث‌های اولیه فراتر نرفته؛ ضمن اینکه خود او هم به‌دلیل مشغله‌ی کاری و درگیری در ساخت Street Fighter V فرصت کافی برای پرداختن به این موضوع را نداشته است. او در ادامه گفت:

اکنون تنها می‌توانم به طرفداران اطمینان بدهم که صحبت‌های مربوطه، در رده‌های بالا در حال انجام است. ما از اینکه میزان تقاضا برای سری‌های مختلف ممکن است دوباره به اوج برسد آگاه هستیم و با آنکه در حال حاضر چیزی برای علنی کردن نداریم، مطمئن هستم که در آینده، خبرهایی در مورد تعدادی از سری‌ها خواهیم داشت که به حفظ رضایت هواداران خواهد انجامید.

سری Onimusha از ساخته‌های محبوب کپ‌کام است که سال‌ها است به‌جز یک بازی تحت مرورگر و ویژه‌ی اسمارت‌فون‌ها، نسخه‌ی جدیدی از آن منتشر نشده است. بازی‌های اصلی این سری که بیشترشان در سبک اکشن-ماجرایی قرار می‌گرفتند، عناصر تاریخی کشور ژاپن را با المان‌های ماورایی ترکیب کرده بودند و درون‌مایه‌ی آن‌ها را جنگ سامورایی با شیاطین تشکیل می داد.

یادآوری می‌کنیم که بازی مبارزه‌ای Street Fighter V تازه‌ترین ساخته‌ی کپ‌کام، هفته‌ی آینده برای پلی‌استیشن 4 و سیستم‌عامل ویندوز منتشر خواهد شد.

منابع: VG247 / GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده