نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

اشتراک یک ماهه و پنج DLC رایگان بازی World of Warcraft با تماشای فیلم «وارکرفت»

کمپانی بلیزارد در حال بررسی عرضه رایگان یک نسخه ویژه از بازی World of Warcraft برای بینندگان فیلم «وارکرفت» است که شامل ۵ بسته‌الحاقی و ۱ ماه اشتراک رایگان خواهد بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

فیلم وارکرفت به کارگردانی دانکن جونز ساخته می‌شود و قرار است تابستان ۹۵ اکران شود. حال در فاصله باقی مانده تا انتشار این فیلم، بلیزارد در حال بررسی پیشنهادی ویژه برای تماشاگران آن است که به همین منظور هم یک فرم نظرسنجی در نظر گرفته شده است. بر اساس این فُرم، بلیزارد قصد دارد نسخه‌ای ویژه از بازی «دنیای وارکرفت» را با نام World of Warcraft Ultimate Movie Edition به خریداران بلیط فیلم «وارکرفت» هدیه دهد که شامل محتویات زیر خواهد بود:

نسخه دیجیتالی بسته‌های الحاقی:

  • Burning Crusade
  • Wrath of the Lich King
  • Cataclysm
  • Mists of Pandaria
  • Warlords of Draenor

علاوه بر این بسته‌های الحاقی، بلیزارد یک ماه اشتراک رایگان بازی و همچنین آیتم‌های اختصاصی در بازی را هم برای تماشاگران فیلم در نظر گرفته است. البته انتشار این خبر و نظر سنجی در ابتدا بیشتر شبیه به یک شایعه بود که بخش ارتباط با مشتریان کمپانی بلیزارد در پاسخ یکی از طرفداران اعلام کرد که این نظر‌سنجی از جانب این کمپانی ارسال شده و کاملا «قانونی» است. البته هنوز فاصله زیادی تا تصویب شدن این طرح وجود دارد و به همین دلیل هم بلیزارد خواستار نظرات طرفداران در مورد آن شده است.

نظر شما در مورد این نسخه مخصوص از «دنیای وارکرفت» چیست؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده