نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: بتای بازی Hitman آخر هفته روی پلی‌استیشن 4 آغاز می‌شود

نسخه‌ی بتای بازی جدید مجموعه‌ی Hitman طی هفته‌ی پیش رو برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. کمپانی اسکوئر انیکس این موضوع را با انتشار یک تریلر از بازی اعلام کرد. برای اطلاع از جزییات خبر و تماشای تریلر با زومجی همراه باشید.

همان طور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید، نسخه‌ی بتای Hitman در یک مرکز آموزشی فوق سری جریان خواهد داشت و شما با تجربه‌ی آن متوجه می‌شوید که «مامور ۴۷» چگونه به یکی از اعضای سازمان ICA تبدیل شده است. این تمام اطلاعاتی است که تا کنون اسکوئر انیکس درباره‌ی بتای Hitman ارائه کرده، اما با آغاز این نسخه از بازی در روز جمعه (۲۳ بهمن) روی پلی‌استیشن 4، قطعا اخبار بیشتری درباره‌ی آن خواهیم شنید. این بتا در تاریخ ۳۰ بهمن برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود. البته بازیکن‌ها باید به این نکته توجه داشته باشند که فقط یک راه برای دسترسی به نسخه‌ی بتای Hitman وجود دارد و آن هم پیش‌خرید کردن این بازی است. بتای Hitman برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 ارائه می‌شود و صاحبان کنسول ایکس‌باکس وان از تجربه‌ی آن محروم خواهند بود.

 

|

ماه گذشته شرکت اسکوئر انیکس و استودیوی آی‌اُ اینتراکتیو اعلام کردند که Hitman در زمان انتشار یک بازی کامل نخواهد بود، بلکه به صورت اپیزودی عرضه می‌شود. ظاهرا قرار است قسمت‌های مختلف بازی در طول سال منتشر شوند. بازیکن‌ها می‌توانند مقدمه‌ی بازی و اولین ماموریت مامور ۴۷ را در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تجربه کنند، اما سایر ماموریت‌های اصلی بازی در قسمت‌های آینده منتشر خواهند شد؛ برای مثال یکی از مراحل بازی که در ایتالیا جریان دارد در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) منتشر می‌شود و ماموریت دیگری که مربوط به کشور مراکش است در ماه می (اردیبهشت-خرداد) در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

Hitman که ششمین بازی از این مجموعه‌ی مخفی‌کاری است، ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ منتشر شود، اما آی‌اُ اینتراکتیو به منظور اضافه کردن محتویات بیشتر به بازی، اعلام کرد که انتشار آن به تعویق افتاده است.

برای آشنایی بیشتر با Hitman می‌توانید اولین نگاه زومجی به این بازی را اینجا بخوانید. ضمن اینکه پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی «۱۰ نشانه از بازگشت دوباره‌ی هیتمن به ریشه‌هایش» را از دست ندهید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده