نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

انتشار Red Dead Redemption برای ایکس‌باکس وان؛ شاید وقتی دیگر!

دیروز در خبرها داشتیم که بازی Red Dead Redemption از طریق قابلیت Backwards Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شده؛ ولی حالا مایکروسافت اعلام کرده که این موضوع صرفا به خاطر یک اشتباه رخ داده است.

میجر نلسون از کمپانی مایکروسافت در وبسایت Reddit خبر اشتباه بودن عرضه Red Dead Redemption را اعلام و از طرفداران بازی عذرخواهی کرد. وی گفت:

مایکروسافت تمام بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 را با امولاتور قابلیت Backwards Compatibility مورد آزمایش قرار می‌دهد تا از یک تجربه‌ی باکیفیت در میان تعداد زیادی از عناوین اطمینان حاصل کند. به خاطر رخ دادن یک خطا، بعضی از این بازی‌ها که هم‌اکنون در حال آزمایش هستند به طور تصادفی در دسترس قرار گرفتند. در حال حاضر ما این بازی‌ها را حذف کرده‌ایم و به خاطر هر گونه ابهام و سردرگمی که این موضوع به وجود آورده، عذرخواهی می‌کنیم. به زودی اطلاعات بیشتری در مورد بازی‌های آینده ایکس‌باکس 360 که برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شوند، ارائه خواهد شد.

میجر نلسون همچنین برای بار دوم در توییر شخصی‌اش از تمام طرفدارن بازی و صاحبان کنسول ایکس‌باکس وان معذرت خواهی کرد.

Red-Dead-Redemption-_008

Red Dead Redemption -reddeadروز شنبه (۱۷ بهمن) بود که تعدادی از بازیکن‌ها متوجه شدند بازی Red Dead Redemption به همراه چند بازی دیگر از جمله Left 4 Dead 2 به روش‌های مختلف برای کنسول ایکس‌باکس وان قابل دانلود هستند. البته یک روز بعد این بازی از دسترس خارج شد و مایکروسافت هشدار داد که اجرای آن به نوعی نقض مقررات شبکه‌ی ایکس‌باکس لایو محسوب می‌شود. با این وجود، افرادی که قبلا Red Dead Redemption را برای ایکس‌باکس وان دانلود کرده بودند، تایید کردند که می‌توانند همچنان به صورت آفلاین به بازی بپردازند، ولی امکان بازی در حالت آنلاین وجود ندارد. همچنین بازی به شکل آفلاین قابل ذخیره کردن نیست که این ایراد به تنهایی می‌تواند ارزش تجربه‌ی آن را روی کنسول نسل جدید مایکروسافت از بین ببرد.

بازیکن‌هایی که موفق به اجرای Red Dead Redemption روی ایکس‌باکس وان شده‌اند اعلام کردند که این بازی به لحاظ فنی عملکرد قابل قبولی داشت. مایکروسافت می‌گوید اکنون در حال مذاکره با راک‌استار برای انتشار Red Dead Redemption روی ایکس‌باکس وان است، اما مشخص نیست که بازی چه زمانی به صورت رسمی برای این کنسول عرضه می‌شود.

بازی اکشن-ماجراجویی Red Dead Redemption در سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. داستان بازی در مورد یک یاغی سابق به نام «جان مارستون» است. همسر و فرزند جان به وسیله‌ی حکومت گروگان گرفته می‌شوند تا او مجبور شود سه دوست و همکاری قدیمی‌اش را دستگیر کند و تحویل قانون دهد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده