نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت دوباره Black Ops 3 به صدر جدول

تنها یک هفته زمان طول کشید تا بازی Call of Duty Black Ops 3 دوباره به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های اگلستان باز گردد و صدر نشین هفته قبل، یعنی Lego Marvel Avengers را به مکان دوم بفرستد. با زومجی و جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی به ۶ فوریه ۲۰۱۶ (۱۷بهمن) همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها در انگلستان را بر عهده دارد، این هفته بازی Call of Duty Black Ops 3، توانست پس از یک فقط یک هفته، دوباره به صدر جدول بازگردد و مکان قبلی خود را از بازی Lego Marvel Avengers پس بگیرد. بازی Black Ops 3، این هفته با یازده درصد افزایش فروشی که داشت، برای نهمین بار از زمان انتشارش در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار گرفت. بازی Lego Marvel Avengers که هفته دوم انتشارش را سپری می‌کند و هفته گذشته توانسته بود صدر جدول را از آن خود کند، این هفته با ۴۱ درصد افت فروش، به مکان دوم رضایت داد.

در مکان سوم جدول این هفته، بازی جدید باندای نامکو یعنی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 که بر اساس مانگای محبوب ژاپنی به همین نام ساخته شده است قرار گرفت. این بازی در هفته گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد و توانست به دومین بازی پرفروش این مجموعه در هفته اول انتشار تبدیل شود.

قرار گرفتن Ninja Storm 4 در مکان سوم باعث شد که بازی‌های مکان سوم و چهارم هفته گذشته یعنی FIFA 16 و Rainbow Six Siege، شوتر تاکتیکال جدید یوبی‌سافت،  با یک پله سقوط مواجه شوند و به ترتیب به مکان‌های چهارم و پنجم سقوط کنند. GTA V، بازی بسیار موفق کمپانی راک‌استار که اگر یک هفته آن را در جدول پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان نبینیم، تعجب می‌کنیم، رتبه هفته قبلی خود را حفظ کرد و در مکان ششم باقی ماند.

Star Wars Battlefront، بازی شوتر دایس نیز این هفته با دو پله سقوط، به مکان هفتم جدول رسید. Just Cause 3 نیز، مکان هفتمش توسط Star Wars ربوده شد و به همین دلیل یک پله سقوط کرد و در مکان هشتم جدول این هفته جا خوش کرد. یکی از نکات جالب این هفته، ورود دوباره Assassin's Creed: Syndicate، جدیدترین بازی مجموعه فرقه اساسین کمپانی یوبی‌سافت به جدول ۱۰ بازی پرفروش این هفته انگلستان بود. این بازی توانست با با یازده پله صعود، از مکان بیستم به مکان نهم برسد. این اتفاق به دلیل فروش ویژه‌ای بود که یوبی‌سافت برای بازی در این هفته تدارک دیده بود. آخرین مکان را در جدول ده بازی پرفروش این هفته انگلستان، بازی Minecraft: Story Mode از آن خود کرد.

در ادامه می‌توانید جدول کامل بازی‌های پرفروش انگلستان منتهی‌ به ۶ فوریه ۲۰۱۶ (۱۷بهمن) را مشاهده کنید:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۲
Call of Duty Black Ops 3
بازپس گیری مکان اول جدول با یازده درصد افزایش فروش و دست یافتن به نهمین هفته صدرنشینی

۲

۱
Lego Marvel Avengers
از دست دادن مقام اول و افت فروشی ۴۱ درصدی

۳

-
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4
هفته اول انتشار و دست یافتن به مکان سوم

۴

۳
FIFA 16
یک پله سقوط

۵

۴
Tom Clancy's Rainbow 6: Siege
به مانند FIFA 16، با یک پله سقوط روبه‌رو شد

۶

۶
Grand Theft Auto V
ادامه دادن به حضور پرقدرت خود در جدول پرفروش‌ترین‌ها و حفظ مکان ششم هفته قبل خود

۷

۵

Star Wars: Battlefront
دو پله سقوط

۸

۷

Just Cause 3
-

۹

۲۰
Assassin's Creed: Syndicate
رشد فروشی ۷۸ درصدی و صعود یازده پله‌ای به لطف فروش ویژه بازی توسط یوبی‌سافت

۱۰

۱۲
Minecraft: Story Mode
صعود دو پله‌ای و ورود دوباره به جدول ۱۰ بازی پرفروش این هفته انگلستان

معرفی بازی‌های منتشر شده این هفته:

Naruto

شاید بتوان انیمه ناروتو را یکی از معروف‌ترین، محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انیمه‌های طول تاریخ دانست. شرکت سایبرکانکت ۲، وظیفه ساخت جدیدترین قسمت مجموعه مبارزه‌ای Naruto Shippuden به نام Ultimate Ninja Storm 4 را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ویندوز برعهده داشته است. وظیفه انتشار این بازی بر عهده کمپانی باندای نامکو بوده است.

این بازی که در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۱۶ (۱۶ بهمن)‌در اروپا منتشر شد، اولین بازی این مجموعه است که برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر می‌شود و دنباله‌ای است برای Ultimate Ninja Storm 3 که برای کنسول‌های نسل قبلی منتشر شده بود. همچنین این بازی به دلیل داستانش، عنوان آخرین بازی از این مجموعه را یدک می‌کشد.

تهیه شده در زومجی با استفاده از جدول رسمی وب‌سایت چارت ترک


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده