نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: آموزش FIFA 16 - شوت‌ های Scorpion

یکی از زیباترین نوع گل‌ها در بازی فیفا، گل‌هایی است که توسط ضربه‌ای موسوم به Scorpion Kick (شوت عقربی) به ثمر می‌رسد. اگر بتوانید یاد بگیرید که این شوت را درست اجرا کنید، مطمئن باشید می‌توانید گل‌هایی بزنید که حتی حریفتان را مجبور به تشویق کند. با زومجی و آموزش Scorpion Kick در فیفا ۱۶ همراه باشید.

در فیفا ۱۶، بازیکنانی وجود دارند که دارای قابلیت مخصوص Flair هستند. یکی از ویژگی‌های این قابلیت، این است که به بازیکن شما این توانایی را می‌دهد که Scorpion Kick یا ضربه عقربی بزند. این ضربه به این دلیل این اسم را دارد که بازیکن شما برای زدن آن، به جلو شیرجه می‌زند و با پاشنه پای خود، ضربه‌ای به توپ می‌زند. اگر این ضربه به نحو درستی اجرا شود، شما توانایی این را به دست می‌آورید که تعدادی از زیباترین گل‌های بازی فیفا را در مقابل حرفانتان به ثمر برسانید و باعث شوید که حتی سرسخت‌ترین رقیب شما نیز شما را تشویق کند.

تنها نکته‌ای که برای زدن اینگونه ضربات باید در نظر داشته باشید، این است که وجود ویژگی Flair برای بازیکن شما الزامی است. پس اگر می‌خواهید که تعدادی از زیباترین گل‌های بازی FIFA 16 را بزنید، ویدیو زیر را تماشا کنید:

| | دانلود با رزولوشن HD 720p از شاتل‌لند

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده همه ویدیو‌های آموزشی FIFA 16 به آدرس www.zoomg.ir/topics/fifa-16-tutorials مراجعه کنید[/alert]

صداگذاری از زومجی بر اساس ویدیو‌های رسمی استودیو EA Sports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده