نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: اولین تریلر کوتاه قسمت پنجم مجموعه فیلم‌های بورن با نام Jason Bourne

شب گذشته و در جریان مسابقه سوپر بول ۵۰، کمپانی یونیورسال، اولین تیزر کوتاه از قسمت پنجم فیلم بورن را برای طرفداران پخش کرد و ما توانستیم برای اولین بار مت دیمون را در این قسمت از فیلم ببینیم. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

یکی از بزرگ‌ترین مراسم ورزشی آمریکا، فینال مسابقه فوتبال آمریکایی موسوم به سوپر بول است که هر ساله تعداد بی‌شماری علاقمند به این ورزش را جلوی تلویزیون و درون استادیوم میخکوب می‌کند. این روز، چندین سال است که به یکی از مهم‌ترین روزهای صنعت سرگرمی آمریکا تبدیل شده و بسیاری از شرکت‌های بزرگ، رونمایی‌ها و تبلیغات جدیدی را برای اولین بار در جریان این مسابقه پخش می‌کنند. کمپانی تصاویر یونیورسال نیز یکی از این شرکت‌ها است و در جریان بین دو نیمه مسابقه دیشب، اولین تریلر فیلم بورن ۵ را منتشر کرد. در این تریلر ما جیسون بورن با بازی مت دیمون را می‌بینیم که پس از به دست آوردن حافظه‌اش، به دنبال انتقام است و او در این حین پی می‌برد که اوضاع آن طور که به نظر می‌رسد نیست و او باید سعی کند افرادی که به او دروغ گفته‌اند را پیدا کند.

همچنین در این تریلر کوتاه،‌ ما مشت‌های متعددی می‌بینیم که زننده اکثر آنها، جیسون بورن است! در انتهای تریلر، او حتی شخصی را با یک مشت ناکار می‌کند! در زیر می‌توانید این تریلر کوتاه را مشاهده کنید:

|

همچنین در انتهای این تریلر،‌ نام قسمت پنجم فیلم نیز مشخص شد. این فیلم که پیش از این با نام بورن ۵ شناخته می‌شد، از این به بعد و به طور رسمی جیسون بورن (Jason Bourne) نامیده می‌شود.

جیسون بورن

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم،‌ چندی پیش دیمون اعلام کرده بود که باید منتظر صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزی در این قسمت از فیلم باشید. و همین چند وقت پیش بود که مجله اینترتینمنت ویکلی، اولین تصویر رسمی از مت دیمون را در فیلم جیسون بورن منتشر کرد.

قسمت جدید فیلم بورن  برای اکران در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۶ (۸ مرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره تریلر کوتاه فیلم جیسون بورن چیست؟ آيا شما هم مانند ما پس از دیدن تریلر به این نتیجه رسیدید که قرار است با یک فیلم اکشن خوش ساخت روبه‌رو باشیم؟

منبع : Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده