نویسنده: محمد رستمی
// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

جزئیات و تاریخ عرضه بسته‌های الحاقی Star Wars Battlefront فاش شد

اطلاعاتی در انجمن‌های مرتبط با Star Wars Battlefront‌ فاش شده است که تاریخ بسته‌های الحاقی که قرار است برای بازی عرضه شوند را مشخص می‌کند. این اطلاعات علاوه بر تاریخ ارائه این بسته‌ها اطلاعاتی از ویژگی‌های آنها را نیز بدست می‌دهند. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

امروز اطلاعاتی از مشخصات و تاریخ عرضه کلیه بسته‌های الحاقی بازی StarWars Battlefront در اینترنت فاش شد و بلافاصله پاک شد اما قبل از آن کاربران فعال موفق شدند به موقع آنها را ذخیره کنند!

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به لیست بسته‌های مورد بحث:

  • Outer Rim : این بسته الحاقی ۱۲ مارس ۲۰۱۶ (۲۲ اسفند) عرضه خواهد شد و داستان آن در مورد مبارزه میان کارخانه‌های سیاره سالاست است که در قصر Jabba the Hutt اتفاق می‌اقتد. این بسته شامل حالات جدیدی از بازی و سلاح‌ها و توانایی‌های جدید خواهد بود.
  • Invasion :‌ این بسته بزرگ‌ترین ماد چندنفره StarWars Battlefront  خواهد بود. در این DLC کاربران می‌توانند به صورت ۳۰ در مقابل ۳۰ با یکدیگر به مبارزه بپردازند. این بسته تقریبا شبیه به Walker Assault است با این تفاوت که وسایل نقلیه بیشتری دارد و هدف بازی پس گرفتن کنترل کارخانه‌های سیاره سالاست از اتحاد Rebel است.
  • Scramble : این بسته شامل بخش چند‌نفره با تیم‌های ۱۲ درمقابل ۱۲ خواهد بود که به عنوان Rebelها و Imperialها باهم مبارزه خواهید کرد. در این بسته بازیکنان می‌توانند از تله‌ها برای به دام‌انداختن دشمنان استفاده کنند.
  • Bespin : این DLC در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۱۶ (۲۷ تیر ۹۵) عرضه خواهد شد و اتفاقات آن در شهر بسپین رخ می‌دهد. ۲ قهرمان جدید در این بسته‌الحاقی اضافه خواهند شد که Chewbacca و Lando Calrissian نام دارند. متاسفانه در این بسته کاراکتر Han Solo قابل انتخاب نخواهد بود و به جز او سایر کاراکتر‌ها قابل بازی کردن هستند.
  • Bounty Hunt : در این بسته باید برای بونتی بجنگید و Princess Leia و Luke Skywalker را قبل از اینکه فرار کنند پیدا کنید.
  • Death Star‌ : این بسته‌الحاقی که آخرین بسته نیز هست در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۲ آبان ۹۵) عرضه خواهد شد و یک لوکیشن جدید به این بازی اضافه خواهد کرد.

همه این DLC ها بر اساس سه‌گانه اصلی خواهند بود و در این بسته‌ها محتویاتی مرتبط با Force Awakens یا سایر موارد وجود نخواهد داشت.

 

منبع: AttackOfTheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده